Blog
Újabb 10 ezer kilométer telt el, érett a friss olaj is. Selenia 5W-30 WR és gyári szűrő került be. Az előző olajcserénél sajnos nem került nullázásra a szervízintervallum, most erre is sor került. Valamint az eredeti 30 ezer kilométeres intervallum át lett állítva 15 ezerre. Biztos, ami biztos.
Km: 187507
Szeptemberben volt a fórumon téma, hogy mi a legjobb megoldás a lefittyedt lámpa javítására. A Manoloff oldalon lévő nyert. A rendelésem elveszett, meg nulla volt a kommunikáció a PayPal-os fizetést követően. Pár válasz nélküli levelet követően visszakértem a PayPal-tól a pénzem, meg is kaptam és elfelejtettem az egészet. Majd december környékén jött egy levél a sráctól, hogy bocsi de gondjai voltak mind a levelezésével, mind pedig a bolgár postával és elnézést kér mindenért. Csak fizessek 9 Eurót egy jó postáért és máris küldi újra a cuccot. Annak ellenére, hogy ekkor már visszakaptam a pénzem tőle, amit közöltem is vele. Ennek ellenére mostanra megérkezett a készlet, ami 9 Euróba került így. Ezek után ki-ki döntse el h akar-e foglalkozni vele. A listaár plusz a szállítás kb. 8000 Forint, de ha megjön akkor ez egy jó cucc.
Album

Év kezdéseként megvásároltam az autót Miskolcon egy olasz autó-fan úrtól. A legnagyobb havazásban hoztuk el Bp-re. 5 autó repült le utunk során az M3-on....
Az elmúlt 2 évben (~30ekm) kapott:
*vezérlést
*gyertyákat
*termosztát
*kuplungot
*téli-nyári gumi szettet
*toronycsapágyakat
*4 Monroe lengéscsillapítót
*első féktárcsát + betéteket
*10k-s olajcseréket
A gépmadár összességében jó állapotnak örvendett, de kisebb-nagyobb hibák akadtak rajta már első ránézésre:
*szellőző rostély szétakadva, eltörve az ajtókon
*jobb hátsó hangszóró rács törött
*jobb ablakemelő teljesen halott
*hátsó ablakok csúnyán belassulva mennek fel
*izzók kívül-belül itt-ott kiégve
*akksi 5+ éves, sanszos hogy megadja magát a hidegben az utcán majd
*csomagtartó gázrugók 0 fok alatt már nem tartanak*
*csomagtérszőnyeg erősen sajtszagot áraszt, ugyanis nyáron egy vaj szétolvadt rajta....
*jobb erősen, a bal sárvédő hátsóm sarka korrodált a küszöb-spoiler alatt
*kormánykerék jobbra áll egy kb 5-10 fokban
*jobb ajtó kilincs keret törött
*utasoldali műszerfal textilborítás megereszkedett
Hát ezekkel lehet kezdeni a kipofozást.

Mivel nem álltam egyből neki, így idő közben rámértem a hátsó féktárcsáimra is, és ezek sajna kopáshatár alatt voltak három tizeddel. Ezért rendeltem ide is új tárcsákat, ez is Textar Pro, illetve kértem mellé új gumiharangokat készleteben, ez TRW. Elöl és a bal hátulján zökkenőmentesen ment a tárcsa+betét csere. A jobb hátulján volt némi sérülés a gumiharangon, így azt is cseréltem a gumigyűrűvel eggyütt, ha már az is volt a készletben. Csakhát ehhez le kellett venni a féknyerget. Így ezen a körön ki is folyt a fékolaj, szép sárga volt a teszter szerint már határeset. A nyeregből szétszedésnél fekete lé távozott, de a teszter szerint még ez is határon bellül van, persze nem öntöttem vissza, hanem kapott friss fékolajat. így egy részleges fékolajcsere történt, ezért ezt a többi körön is ki kell majd cserélni.











Tegnap elvitték,egy jó ideig nem Alfázok.
Végre sikerült a végére járni a szervó nyűgjeinek, több is volt neki de most végre jó, valamint kapott másik ac pumpát is, mert el volt repedve. A jobb hátsó ablak makacskodásán kívül már csak esztétikai javítani/cserélni való maradt :)
55000HUF
Csak a szokásos rutin. Olaj és szűrők cseréje + esedékes volt egy műszaki vizsga.
92020 km
Megérkezett a a termosztát, egy-két jeladónak, kimenõ-bemenő ágnak lyukat kell fúrni bele és meneteket kell vágni bele.
Valamint vettem motor mosásra egy olcsó olajat.



Téli gyors kozmetikai kezelést megkapta. Lemostam alaposan, átwaxoltam Soft99-el. Bőrt tiszítottam ,majd ápoltam Autoglym termékekkel.
Kiporszívóztam, teletankoltam, gumikat glicerinnel átkentem, kapott új ablaktörlőket.
Volt törődés vele ma :)





Ma bekerült egy kis huncutság a Veloce-ba. Aki szemfüles, kiszúrja csak nézzen szét a képeim között.
Köszönet Gmann-nak az infóért, és köszönet annak aki feltúrta a fiókját!