Blog
Kipróbáljuk ezt a szép Osram Night Breaker Laser izzót, remélem jó lesz minden értelemben. Igaz, hogy még a blekfrájdéjba vettem, csak kicsit kiment a fejemből, de most bent van a helyén és szépen szórja fényét! :)
255.500 km

olajszivattyú tömítés csere
+ kódkártya
+4l Motul 5w30 x-clean FE, amiből 1decire volt szükség kb, szóval a következő olajcserére megvan az olaj nagyrésze :D
amúgy most újra tökéletes a gép ;) imádom vezetni :D komolyan, már pár nap kihagyás után vágyakozom, hogy vezethessem!! ezért is fáj, hogy "hétvégi autó"...kell egy kertes ház egy közeli településen, hogy napi bejárós lehessen belőle :D

Sikerult slimer Cartarstol egy szep allapotu OZ 15"-os felni szettet szerezni, ami tokeletesen megfelel teli felni garnituranak, igy vegre le lehet cserelni azokat a nem eppen ravalo lemezfelniket amik most fent vannak a kocsin.
Centírozás+szerelés: 10000 Ft
Gumisember, Göd




Nos mivel bizalmat szavaztunk Alfikanak, igy be is szereztem par alkatreszt aminek surgosseget ereztem...
Ha mar a bal hatso feknyereg zsir uj lett, akkor mar iden kapjon egy zsir uj jobb hatsot is. A felso motortarto bakomban a gumi olyan lett a hidegben, mint hasonlo hofokon a ferfiak nemes szerve... :D Osszezsugorodott es elerett a gumi, ezert a felso bakot is beszereztem. Kap egy uj olajleereszto csavart is alatettel, mivel sajnos a jelenlegi verzio engedi az olajat egy nagyon picit.... Egy szep nagy fekvo zsernyakon amikor atbillentem kb gyok ketto sebesseggel sajnos egy also vedo burkolat lemez megadta magat amit szeretnek vissza rakatni majd amikor ezen alkatreszek is beszerelesre kerulnek.
Koltsegeim: Hatso felujitott feknyereg (DRI) 22000 Ft
Felso motortarto bak (Metalcaucho) 5000 Ft
Olajleereszto csavar es alatet (Mapco) 1500 Ft
Szerviz dija: 15000 Ft (Nemeth Mihaly, Dunakeszi)
Update: - az olajleereszto csavaromat ugyan tudta fixalni a szerelo, hogy ne csepegjen, de utol erte a deknit a TS dekni hiba, mar nem lehet nagyobb menetet vagni bele, igy cserelni kell az egesz deknit csavarostol, szerencsere van egy jo menetes deknim , kovetekezo olajcserevel ez is cseres dolog lesz.
KM: 165774
Ma elgurultunk Csörihez, egy olajcserére. Mivel még mindig nem romlott el semmi, ezért javításra most (sem) volt szükség. :) Olaj, olajszűrő, átnézés.
Hazaérve mindig nullázom a szerviz számlálót, ott valahogy nincs kedvem pepecselni vele és Csörit sem akarom ilyennel baszkurálni. :) Nullázni pedig érdemes, mert különben tuti, hogy bőven elfelejteném a csereperiódust.



Meglátogattuk Csörit egy kis szervizre.
Cserélve lett:
-termosztát
-kiegyenlítőtartály
-olaj
-szűrők (olaj, levegő, pollen)
-izzók rendbetétele
Km: 152660
Köszönöm szépen Csörinek a mjnkáját! :)
A múltkor sötétben hazafelé jövet bekattant, hogy kicsit tuningolnék a lámpa fényén. Legyen ez is kimaxolva. Főleg, hogy nem nagyon emlékszem, hogy az elmúlt 7 évben bármikor is cseréltem volna izzót. Persze lehet, de akkor is nagyon rég. Márpedig egy új izzó eleve fél siker. Hogy teljesebb legyen a siker (de legalább úgy érezzem), bevásároltam egy pár Osram Night Breaker Laser izzót. Tungsram Megalight-om volt régen, azt szerettem a jtd-ben, most kipróbálom ezt.
Az eredményről majd írok pár sort, de nyilván pozitív lesz. A kiszerelt izzók wolfram szálján már nagyon látszott a használat.
Ami elsőre látszik, hogy a növelt fényerejű izzó szálja kisebb átmérőjű, sűrűbb, gondolom annak érdekében, hogy pontszerűbb legyen. Szép kivitelű, igényes izzó.
Két nap használat után: csodára nem kell számítani, de hiányérzetet sem hagy. A régi több éves izzóknál erősebb és valóban fehéresebb árnyalatú a fénye. Az előttem lévő autók farán látom, hogy a vetített vonal nagyon éles lett, és ott is feltűnik, hogy nem annyira sárga. A szemnek kellemesebb és többet is lehet vele látni, úgyhogy nem bántam meg.



Felső motortartó baknál cserélve a szilent mert körberepedt!
Plusz egy ideje figyelmeztetett a bella hogy nem minden izzítógyertya volt a helyzet magaslatán....cseréltettem mind az ötöt újra!