Blog
Nem így terveztem, hogy ilyen gyorsan újra költeni kell rá...
Hatsó lengescsillapitok es rugok cserei( de úristen milyen fennt van már a segge így, mit csinált ez a szerelő?)
Első harom injektor tomites csere( nana, hogy az előző helyen szarul csinalták meg)
Motortisztitas(injektor) a kep beszédes


Olaj szuro es olaj csere, gazolajszuro es levegoszuro is
162000miles
Első és hátsó lengőkar, szilentek, plusz összekötőrudak cseréje. Olajcsere. Kormánymű szimmering csere.
Kilóméteróra állása: 222.346 km
Egy év és 10.000 Km után olaj + szűrők cseréje.
A jobb első rugó eltört, teljesen ráfeküdt a Ti futómű a kerékre, még a kezem sem fért be, hát nem volt egyszerű bejuttatni a szervízbe. Mielőtt a balos is megadja magát azt is cseréltük A szerviz javaslatára ha már szét van szedve két első lengéscsillapító is megérett a cserére, valamint a hátsó ajtó két teleszkópja is cserélve lett.
Sikerult Alexandro cartarstol beszerezni egy mukodo oraval rendelkezo kodlampa kapcsolo panelt, plusz egy belso vilagitas szabalyozo dobozt, hetvegen beszerelem, remelem ezzel megoldodik a belso vilagitas es az ora probelmam. :)
Koltsegeim: 8000 Ft
UPDATE: - beszereltem a vilagitas boxot, problema nem oldodott meg, de lecarom :D Manualisan fel tudom kapcsolni barmikor szoval akkor ez igy marad :)
UPDATE 2.: - sikerult beuzemelni a digitalis orat, hianyzott mar :)
Gyengélkedő fűtés és a vissza-vissza eső vízhőfokhőfok jelző óra miatt elérkezett az idő a termosztát cserére. WAHLER került bele, mostmár újra stabil 90-re beáll, és elég hamar el is éri.
Egy úttal sor került a szintén esedékes motorolaj + szűrő cserére is. A szokásos Castrol Edge 5W-40 került bele.
Ma az autó cserben hagyott, autómentővel került szervízbe
Most ismét pihenőre kerül a kis TD, mivel kiszereltem a porlasztókat.
Fater kollégája elvileg meg tudja nézni melyik a jó és melyik nem.
A 4 kivettből az egyik igencsak fekete volt, úgy hogy az már ott vérzik.
+ volt itthon még 4 darab, azt is elviszi, és a 8ból talán kerül ki egy jó szett, ami hidegen is jól dolgozik, már ha az a baja a füstfelhős indulásnak.
Lassan műszaki, úgy hogy nem várok vele.
Most folyamatos munkák zajlanak :)
Már a 6 és fél évünkkel megtettünk 70.000 km-ert.
Szerintem megérdemli :)
Sajnos a dolgok úgy alakultak, hogy 11.000 km-t mentem az olajjal, de immár le lett cserélve.
Minden a szokásos:
Selénia Racing 10w60
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Km óra állása: ~191.000
Most a napokban láttam és hallottam is hogy kicsit mintha egyenetlen lenne az alapjárat, és mellé a kipufogóból sem az hallatszott hogy ez rendben lenne, így hát nekilestem még ma kora este a gyertyák kiszereléséhez.
Kivettem, de egyiksem volt fekete vagy bármi eltérő a többitől.
Meg takarítottam, és meghúztam őket érzéssel ahogy eddig, de az egyiknél majdnem be..., mivel olyan érzés volt mint ha meg akarna szakadni a menet :/
Kivettem vissza, hátha csak az alátét ferde egy kicsit vagy valami, de az jó volt...
Kezdtem ideges lenni hogy el van cseszve a menet, mert nem szeretném szétbombázni a motort, mert időbe és pénzbe sem lenne kevés :/
Aztán mondom van itthon tartalekban egy másik gyertya, amúgy az egy pólusúról volt most szó, hát egy próbát megér, hátha csak a gyertya szivat és nem pedig a hfbe a menet akar tönkre menni.
Meg takarítottam azt is, és beleraktam , aztán teljesen rendben volt mint a többi...
Utána vissza minden, kapott Kontakt spray-t.
Mindenesetre azt a kivett gyertyát karanténba teszem.
Indítottam és szép egyenletes alapjárat lett, semmi mellékhang hogy egészségtelen lenne Hála istennek!
Úgy hogy egy parás napot zárhatók magam mögött :)
3
527
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- 4C
- Adok-veszek
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10