Blog

>> SzervizSanyahp // Alfa 146 1.6 boxer // 2019-01-14

289650km
Esedékessé vált az első fékpofa és tárcsa cseréje. A tárcsa még elment volna, de a pofák már nagyon kopottak voltak. Ez a fékhatáson is érezhető volt.

 
>> EgyébGyapi Ɨ|ѯ // Alfa 159 2.2 JTS berlina // 2019-01-14

fél éve hibamentesen teszi a dolgát,
semmi dolgom vele, csak élvezni a vezetést, gyönyörködni benne, büszkélkedni vele :))))))))

 
>> EseményemGéza // Alfa 159 1.9 JTS // 2019-01-14

...

 
>> Egyébdeejee.gt08 // Alfa GT 2.0 JTS Blackline // 2019-01-14

Téli álom....✌

 

Felragasztottam a garázs falára a kirándulásokon készített képeket :-)

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2019-01-13

Pár fagyos délután alatt sikerült leműteni a hf et.
Műhelyben nyomaspróba, síkba húzva. Tömítés, tömítések, csavarok, gumi harangok, axialis csukló, fűtéscsap, termostat (ezen még alakítani kell) csapágyak, ez is az is minden is többször is megvéve, cserélve
Költségeim: 🤔 nem akarok róla beszélni 😀

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2018-12-05

Már elfeledtük milyen cumi ezt az autót szerelni.
Most újra felidéztük. Szerencsére szinte minden hozzá férhetettlen helyen van minden cső, csatlakozó, érzékelő olyan szinten megkemenyedve hogy azonnal törik

 
>> SzervizÁkos91 // Alfa GT 1.9 JTD // 2019-01-13

Eltört a rögzítő.
Kapott szép újat.

 
>> SzervizDömpi (il dottore) // Alfa 147 3 ajtós FL // 2019-01-10

Karácsony előtt már jelezte feleségem, hogy nem tudta behúzni a kéziféket, mert befagyott.
A story ismerős volt, mert néhány éve a 159-en ugyanez volt.
2019.01.10-re lett időpont Csabinál. A kocsit előző este elvittem a műhelybe, másnap délután mehettem is érte.
Ki lett cserélve a kézifék bowden, ellenőrizve lett a fagyálló és a jobb első lámpatetben a tompított izzót rögzítő rugó be lett építve. Sajnos úgy vettük anno, hogy a rugó hiányzott, az izzó pedig ki volt ékelve. Ősszel vettem egy full lámpát bontóból, így abból az alkatrész beépíthető volt.

 
>> Szervizrapolder96 // Alfa 155 2.0 TS 16V Super // 2019-01-12

Bekerültek a sport packos rugók, új csillapítók, toronycsapágyak. Sokkal jobb a kezelhetőség, kb -20mm lett, elégedett vagyok vele. Olajcsere és minden szűrő cseréje, Motul 8100x 10w60.
Időközben 3 teli tank átlaga kb 12-13L lett vegyesben, 2000 fordulat körül rángatás, dús kipufogógáz. Lambdaszonda cseréje megtörtént, aztán majd elválik.