Blog
289650km
Esedékessé vált az első fékpofa és tárcsa cseréje. A tárcsa még elment volna, de a pofák már nagyon kopottak voltak. Ez a fékhatáson is érezhető volt.
fél éve hibamentesen teszi a dolgát,
semmi dolgom vele, csak élvezni a vezetést, gyönyörködni benne, büszkélkedni vele :))))))))
Pár fagyos délután alatt sikerült leműteni a hf et.
Műhelyben nyomaspróba, síkba húzva. Tömítés, tömítések, csavarok, gumi harangok, axialis csukló, fűtéscsap, termostat (ezen még alakítani kell) csapágyak, ez is az is minden is többször is megvéve, cserélve
Költségeim: 🤔 nem akarok róla beszélni 😀












Már elfeledtük milyen cumi ezt az autót szerelni.
Most újra felidéztük. Szerencsére szinte minden hozzá férhetettlen helyen van minden cső, csatlakozó, érzékelő olyan szinten megkemenyedve hogy azonnal törik







Karácsony előtt már jelezte feleségem, hogy nem tudta behúzni a kéziféket, mert befagyott.
A story ismerős volt, mert néhány éve a 159-en ugyanez volt.
2019.01.10-re lett időpont Csabinál. A kocsit előző este elvittem a műhelybe, másnap délután mehettem is érte.
Ki lett cserélve a kézifék bowden, ellenőrizve lett a fagyálló és a jobb első lámpatetben a tompított izzót rögzítő rugó be lett építve. Sajnos úgy vettük anno, hogy a rugó hiányzott, az izzó pedig ki volt ékelve. Ősszel vettem egy full lámpát bontóból, így abból az alkatrész beépíthető volt.
Bekerültek a sport packos rugók, új csillapítók, toronycsapágyak. Sokkal jobb a kezelhetőség, kb -20mm lett, elégedett vagyok vele. Olajcsere és minden szűrő cseréje, Motul 8100x 10w60.
Időközben 3 teli tank átlaga kb 12-13L lett vegyesben, 2000 fordulat körül rángatás, dús kipufogógáz. Lambdaszonda cseréje megtörtént, aztán majd elválik.
