Blog
Úgy döntöttem ,hogy elég volt a nyári melegben érzékelhető lustaságból. Mármint az autó teljesítményére gondolok. Rendeltem egy nagy intercoolert és fémcsöveket az autóhoz és eltávolítottam a gyári pici coolert.Érezhetően jobb lett az autó miután összeállt a rendszer.




Sok keresgélés után ráleltem egy hálós kalaptartóra ami szerintem igazi Sportwagon kiegészítő, megtisztítottam leápoltam és ment is be a helyére. Alul-felül kihúzható háló és persze a vízszintes műbőr rész Sportwagon felirattal.

2019.01.08-án beletolattak az autó elejébe. Biztosító fizetett szóval szépen meg lett csinálva :) egyúttal megejtettük a nagy szervizet is.
Időpont: 2019.01.26.
Km: 248.173
Első lökös fényezés (teljesen)
Olajcsere (selenia WR5W40)
Olajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő
A gázolajszűrő most nem lett cserélve 10.000 kmrel ezelőtt volt cserélve
Kézifékkötél csere
Hátsó fékbetétek és tárcsák csere (brembo)
Hosszbordás szíj + görgők feszítő csere
EGR lefalazva ( ezután lesz majd kiírva amint kapok időpontot)


Fémes csapágyhang szűrődött a hosszbordás-ékszíj környékéről.
Csapágyas a generátor.
Új generátor: 34130 (Magneti Marelli)
Szíj + munkadíj 20000.
Végre újra csend van




Ma elkerült a GTV a kasztnishoz hogy az elején levő sérülést kijavítsa. Szerencsére a baj nem túl nagy , ha kész a nózija megy is a mechanikai műhelybe !

Hegyekbe készülök, úgyhogy kis karbantartás.
Olajcsere, kipróbálom a motult mert a seléniát nagyon ette. 6 ezer kmrel ezelőtt volt olajcsere mégis hallatszott a motoron hogy vágyik az olajcserére.
Most motul 6100 synergie+. Nagyon sima hangja lett.
Kopogott-nyikorgott elöl, első felső lengőkar csere
Csomagtartó gázrugó csere mert néha bevertem már a fejem mert nem nyílt ki rendesen.
119.000 km