Blog
Első két lámpa újra cserélve. (Égőkkel)
Elindítás után elkezdett villogni az izzítás jelző, elég hamar kiderült, az egyik gyertya adta meg magát. Minden bizonnyal a többi is hamarosan így járt volna, ezért inkább az összeset kicseréltettem. Az egér szelep is ki lett pucolva. 354500 km.
Sziasztok!
Sokáig gondolkodtam, hogy mit is írjak a GT-ről (semmi rosszat nem tudok). Az eladás elsődleges oka a használt GT-k árainak alakulása volt. Ár szempontjából nagyon alul van értékelve.
(2018.10.30.) Az eladás: körülbelül 2 hónapot hirdettem. Ez idő alatt 3 vevő jött megnézni. Végül egy próbakör után láttam, hogy tetszik a vevőnek. Kérte, hogy vizsgáltassuk át egy általa kiválasztott szervizben. Az autót gépre rakták és hibakódmentes! egy dolog amitől féltem az pedig, hogy emelik fel az autót, nem akartam, hogy összenyomják a küszöbömet megint. A két felső-első lengőkar cserés volt, annak ellenére, hogy 5000 km lehetett az alkatrészekbe. Átvizsgálás csak arra volt jó, hogy ott helyben döntöttem el, semmit nem engedek a vételárból. Végül sikerült mindent megbeszélni. Töltjük az okmányokat és egy másik GT-jön a benzinkútra. Végeztünk mindennel haladtunk a kocsihoz és mellette áll a másik GT a gazdájával, látta, hogy írtuk a papírokat a kúton. Jót beszélgettünk. Átadtam a kulcsokat, 1 perc múlva kiabálnak, hogy baj van. Nem hittem el, de letört a kilincs, (amikor elmentem vele a találkozó helyszínére akkor pedig nem nyitott ki, hiába nyomkodtam a kulcsot) nagyon nem akarta, hogy elvigyék!
3év és 38.000 km, minden pillanata élvezetes volt! :)

Télire kapott Rezav gumitálcát
Km állás: 264800 Km
Elkezdett kopogni a bal felső lengőkar is.
Bal felső lengőkar: Lemförder 28500 Ft
Km állás: 265503 Km


Egyik nap elkezdett csörgő hangot adni az autó,mintha hidrotőkés lenne ahoz tudnám a legjobban hasonlítani. Nem tudtam rájönni így elvittem a helyi alfa szakihoz. Aki megállapította ,hogy több helyről jön a hang. A vákuumszivattyú tengelye ki volt kopva a közvetítő elemnél illetve csapágyas lett a generátorom ami valószínűleg szétrázta a főtengely szíjtárcsámat.
Költségek:
Hosszbordásszíj: Contitech 5500 Ft
Generátor: Remy felújított 30000 Ft
Főtengely szíjtárcsa: Contitech 23000 Ft
Vákuumszivattyú: Pierburg 33000 Ft
Munkadíj: 15000 Ft
Km állás: 264682 Km


Eljött a második olajcsere mióta nálam van az autó. Motul-al megvoltam elégedve,újra az került bele.
Költségek:
Motorolaj: Motul 5w30 11300 Ft
Olajszűrő: MAHU711/4x 3110 Ft
Olajleeresztő csavar: 2310 Ft
Munkadíj: 3000 Ft
Km állás: 261585 Km
Kopogott a felső lengőkar. Csere lemförder-re. Az alsó lengőkarnak meg elvolt repedve a hátsó szilentje. Szintén csere.
Alsó lengőkar szilent: TRW 14085 Ft
Felső lengőkar Lemförder 25000 Ft
Km állás: 259500 km

