Blog
A múltkor félbe maradt a projekt.
A héten vettem kapcsolót, ma befejeztem.
A töltő a lámpa felkapcsolásával indul, de a kis kapcsolóval így is kikapcsolható ha nincs rajta tölteni való.
Teszt holnap...





Komplett vezérlés csere, görgő, és hosszbordás szíj, meg vízpumpa. Fagyálló. Teljesen át lett nézettve műszakilag. Veloce szervíz. 191.720 km-nél.
Megérett a termosztát csere, állandóan nyitva volt, szerelés után láttam is miért. Gumi tömítés tönkrement belül. 2 csavar fogja, meg a pár tömlő és csati, nem vészes a csere, utána fagyálló vissza, és járatni fűtésen.
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő csere.
176e miles
Végre eljutott a Csörgő szervízbe a kocsi, hogy Attila átnézze.
Csere:
-Bal felső lengőkar.
-Komplett fékcsere lesz amiket lefestettem feketére. Brembo tárcsák, betétek, fékolaj és fékcső cserével.
-Diagnosztikai check... elmaradt
Későbbiekben talán még: elől és hátul stab szilentek esetleg kormány összekötő rúd es axial csuklók cseréje.
Xenon nem világít bal oldalon ezt kell még megnézni.
2020.05.17
Update: bal alsó lengőkar szilentje nagyon rossz állapotban volt. Ezt jó lett volna tudni.


A LISTA :)
Ahhoz, hogy az általam kívánt állapotba kerüljön az autó...
- Hosszbordás szíj és feszítő görgők cseréje
- Vezető oldali ülés, felületi kopásának javítása
- Felnik felújítása
- Apróbb kasztni hibák eltüntetése
- Baloldali küszöb, kókány megoldásának kijavíttása...
- chippelés
- szélvédő felújítása vagy cseréje...
- lengő kar csere
-kettős tömegű csere...
AC19-re tuti nem lesz kész :(
:D
Üzemanyag pumpa cserélve, hiba kód eltűnt !
A donor GTV-be a belső oszlop takarók szép fekete bőrrel voltak bevonva. Az én kocsimban ezek világosszürke szövettel, amik elég koszosak is voltak. Nem is kellett több. Tetőkárpit, oszloptakarók lebontani, a saját tetőkárpitomat elvittem a kárpitos ismerőshöz, aki újraburkolta. Ezután mindent visszaraktam és kész :-)
Extraként a csomagtartóba és kicseréltem a donorban lelt sötét szövetet az enyémmel. Szerintem sokkal szebb, sportosabb lett a beltér.










