Blog
Miután egy átlagos reggelen kisfiamat a bölcsődében hagytam, tovább indultam a belváros felé. Kis budai mellékutca nagy forgalommal, 3-4 autó áll a sorban előttem hogy elsőbbséget adjon egy kanyarodó főútnak. Kb. 10km/h sebességgel érkeztem a sor felé, mikor fékezésre csak sűrű ABS rugdosás volt a reakció. Meglepődtem, mert verőfényes napsütés és 7 fok volt, még egy hosszú káromkodást is volt időm végigmondani. A nagy szembe forgalom és a járdán lévő gyalogosok miatt nem volt más hátra csak előre: csatt! Pont egy vonóhorgos autó volt... Ahogy kiszálltunk, mindketten elcsúsztunk, glatt jég volt az aszfalt. Szerencsére a másik fél nagyon korrekt volt, mivel semmi baja nem lett, betétlap nélkül távozott. Nekem a lökhárítóm és a scudetto bánta. Volt egy kis izgalom a másnapi műszaki vizsga miatt, de a gyorskötöző segített. Megvárom a jeges idő elmúltát, utána rendbe rakjuk az elejét.

Hiába volt cserélve a csillag, mivel a pohár kopik. November végén már megrendeltem a tengelyt, de csak mostanra sikerült időpontot szerezni a cserére.
- GSP jobbos komplett féltengely: 25 000 Ft + posta
- szerelés és futómű átvizsgálás: 23 000 Ft


Mivel nekem nem jött be a bőrbélső, főleg a hideg miatt, ezért beszereztem egy fűthető alcantara belsőt.
A fűtés sajnos mint utólag kiderült nem jó, de majd orvosolva lesz.
Korábban beszereztem egy csomagtér hálót is.
- Belső: 45 000 Ft
- Háló: 5 000 Ft


Már a volt tulaj is említette, hogy az olajszűrőnél szivárog az olaj, mert egy O-gyűrűt cserélni kell. Azt az O-gyűrűt még az első szerviz alkalmával cseréltettem, elvileg.
Mint utólag kiderült lehet a szűrőt se cserélték ki...
Mindegy, majd Én kicserélem, az a tuti.
Minél kevesebb bontással próbáltam megoldani. Sikerült, de nem volt egyszerű művelet.



