Blog
Mivel a súrlódós hang nem szűnt meg, visszamentünk a szervizbe. Váltócsapágyak cseréjét javasolták. Amikor szétszedték az autót, felhívtak, hogy további alkatrészeket is cserélni kellene. A kuplung tövig kopott, a váltó és a differenciálmű elég rossz állapotban.
Utánajártunk a dolgoknak, bontóknál érdeklődtünk használt váltóval kapcsolatban. Végül sikerült nagyon jó áron találni egy alig pár ezer km-es differenciálművet. 5 csapágy (természetesen váltóolaj is), a kuplung és a hidraulikus kinyomócsapágy is cseréltetve lett. Ha már ott voltunk, a kézifék-kötelet is újra cseréltettük.
Km: 187.226
Szerdán megvettük a vezérműszíj készletet és a vízpumpát. Péntek reggel mentünk az érdi márkaszervizbe. Délre készen volt az autó.
Km: 190.475
"Ricambi Originali" - áll a zacskón, benne pedig "2.5 V6 24V". Megérkezett Angliából a felirat. Tisztogatás és zsírtalanítás után egy vonalzó hathatós segítségével fel is ragasztottam. Csecse.
A posta két Guns N' Roses kazettát is hozott. Kipróbáltam a múltkor beszerzett magnót: az is működik.

Május elseje a munka ünnepe ezért megejtettem a szokásos tavaszi nagytakarítást, szőnyeg- és kárpittisztítást illetve a bőrápolást. Most is a Lidl-ös cuccokkal dolgoztam szerintem kiváló termékek és az áruk verhetetlen....




A Fastoriginal felső lengőkarok gömbfejei 30e km után feladták a harcot. Most TRW-k kerültek bele, kíváncsi vagyok, hogy ez mennyivel bír majd többet. Az autóban egyelőre most élvezem a csendet. :) Olaj és szűrő is cserélve lett.
Anyag és munkadíj: 59000 Ft
Km: 148400

Váltótartó bak, hátsó ablaktörlő gumi, hosszbordásszíj, hátsó fékcsövek, olajleeresztő csavar tömítés, 1db hátsó stabrúd. Komplett hátsó futómű felújítás kell, addig nem akarok minőségi futóműalkatrészeket venni, ha lesz hozzá minden (lengéscsillapító is), akkor kap TRW-t.
A hétvégén kapott új olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, jobb külső féltengelycsukló gumiharangot, és egy szett Fiamm kétszólamú kürtöt, mert eddig csak magas tónusú volt beszerelve.
Bekerült a váltótartó bak is, ill. egy új hosszbordásszíj (ki volt repedezve a régi, pedig közelében sem volt az előírt futásteljesítménynek). Indításkor egészen kicsit remeg a motor, bár valószínűleg fog kapni egy hátsó(alsó) motortartó bakot is, mert túl lazának ítéltem a pajszerezéskor.

Egy angliai 156-osból származó kárpitból átraktam a (mű)bőrös betéteket az ajtópanelbe és a hangszóróimat is belefaragtam.



