Blog
Előző este vettem észre ,hogy a bal első helyzetjelző nem világít.Délután vettem is egy párat bele és mindkét oldalit cseréltem.
Na végre , szóltak a kereskedésből ,hogy minden papír rendben!Nyomás indultunk is szombaton Romeoért!Ott várt már a bejáratnál a drága.Indulás után gondoltam teli tankolós-rátankolós módszerrel megnézem a fogyit.Az úton minden rendben volt, semmi hiba csak vezetésre kellett koncentrálnom,Szolnok fele próbálgattam de csak 160-ig húztam , majd kötelező cserék után bátrabb leszek.Útközbe csepergett az eső és ekkor láttam ,hogy az ablaktörlők eléggé leharcoltak, na mondom gyorsan ki is cserélem.Ekkor lettem figyelmes egy érdekes dologra , képet mellékelek:)
Hazaérve tankolás és láss csodát 5,77 literre jött ki a fogyi.Meg is lett dicsérve, kap ajándékba egy alapos mosás és egy nagy porszívozást ajándékba!

Még mindig a karosszériásnál van a gép, sajnos sokkal jobban szét volt rohadva mint gondoltuk. :(
Miután az olajfolyás diagnózisa a kipuff tőcsavarok tömítetlenségét állapította meg, elindult a projekt.
Ha már ki lesznek szedve, legyenek újak helyettük, így a következő 17 év megoldott. Természetesen új tömítés is kell.
Megrendeltem a kiegyenlítő tartály kupakjával együtt, mert az is eresztett egy kicsit.
Ma ellátogattunk a Párduccal a cuccért Csörihez.
Hazaérve nem bírtam megállni, hogy legalább a kupak ne kerüljön fel a helyére :-)












Április 5-én került fel a nyári szett. 3 felnit görgőztetnem kellett, illetve egy gumit javíttatni felrakás előtt.
Profilmélység: 7 mm
A hátsó féktárcsák felület kezelve lettek.





Olajcsere:168.211km.Agip I-sint Professional 10W40+szűrők cseréje
Végre felkerülhettek a nyári gumik! Kicsit elhúzódott a téli szezon, mert szerettem volna elkoptatni a végét járó téli gumikat és spórolni a Michelin Pilot Sport 3 gumikkal, ezért csak tegnap mentem el a szokáshoz gumisomhoz.
Ég és föld a különbség… Végre lehet dinamikusan venni az autópálya felhajtókat!!!
A tavalyi szezon után 6,5 mm profilmélységgel vághatok neki az idei szezonnak.
Az előző nyári gumim többet kopott 1 szezon után, ezek szerint nem csak reklám, hogy tartósabbak a Michelin abroncsok….
Tavaly megtett km a nyári gumikon: 11.200km
össz km: 177.648




Újra csend és békesség uralkodik az utastérben. Ma elhoztam Erhardtól az új lengőkart és septiben kicseréltem. Így hogy a kezemben volt egyszerre a régi és az új, több hibát is találtam a régin. A gömbfej része nagyon könnyen mozgott, de akárhogy rángattam, cibáltam a helyén mégsem tudtam koppanásra bírni. A szilent hibáit a képekre írtam. Az "E" Torx fejű csavaroknál vigyázni kell hogy a szerszámot melyik oldalával rakjuk a csavar fejére! Lásd képek. Ezt Shadintól tanultam: THX :-) A napokban ha nem szedtem és raktam fel a kerekeket legalább 20x, akkor egyszer sem :-) Már nagyon untam. De ahhoz hogy a stabilizátor ne feszítsen semerre mindkét oldalát egyszerre meg kell emelni.










Hangos volt a bal első ablakemelő motorja (rettenetesen) ma kicseréltem az újabb verziós ablakemelőre. Illetve a hátsó kerékjárat hátsó részén lévő műanyag elemek és a hátsó alsó takaróműanyag is felkerült a helyére.
Úgy döntöttem egyenlőre próbaüzemben de berakom a gép alá a nullkilométeres FK ültetőrugószettet (35-40mm) gyorsan megvoltam vele mivel az ex 146-ból (ő is ültetve volt) megmaradt a két első lengéscsillapító (rugóstul mindenestül), így azokat használtam fel szépen megtakarítva lefestve, toronycsapágyakat szétszedve megzsírozva, igy csak egy gyors csere volt.
Sokkal mutatósabb igy az autó




