Blog
- Motorolaj (Selenia PE WR 5W30 4,2 liter) és olajszűrő (Hengst E826H D268)
- TCT hidraulikaolaj (Tutela CS SPEED 0,5 liter [csak a tartály])
- Első féktárcsák (Textar 92145003) és fékbetétek (Textar 2434001) cseréje
91 300 km
Szétkopott a váltógombom, a bőr kiszakadt, a fém betét karcos volt, megérett a cserére...
Mivel a gyári horror áron van ezért a műanyag után gyártottra szavaztam, mégiscsak úgy néz ki mint az eredeti csak nem bőr.
Először eBayről rendeltem de a Magyar Posta cím azonosítási hiba miatt visszaküldte Lengyelországba, a feladóhoz 2x is. Szóval úgy döntöttem elmegyek Tatára és az Olasz autóbontóból szerzem be.
2féle volt: gyári (de ez nem azt jelenti hogy bőr, hanem hogy alfás dobozba van stb) és után gyártott. A gyári elnevezésű 15 ezer az után gyártott 8 ezer. Hát megnéztem közelebbről mindkettőt és egyetlen egy különbség van a kettő között, a dobozon kívül, :) hogy a gyáriba bele van ütve a cikk száma. :) Annyira összekeveredett a kettő a kezembe hogy utána az eladó srác se tudta megmondani melyik melyik. :)
Szóval megvettem a 8 ezer forintosat, aztán kicseréltem. Ja és a kaptam egy tök jó kulcstartót is, ajándékba. :)
Tipp: két ülés közzé be kell ülni és erősen kell felfele húzni. :) Ja és orra, fejre vigyázni. :)



Ma rádöbbentem mi a rossz a 19"os nyári TI kerekemben: az hogy ilyenkor le kell venni 😡
Mai napon ismet felkerultek a teli gurulok.
Gyari 16"-os alukerek es 7.5mm-es gumikkal :) 205/55 r16
Bar nem olyan mutatos,mint a nyari,de annal praktikusabb.

Kicsit rendbe tettem a téli gurulókat amik frissen érkeztek.
Holnap viszem gumishoz ragaszt rá kis súlyokat és mennek a helyükre.
A nyári csavarszett is kapott 1 kis tisztítást az emelővel együtt.








Úgy döntöttem eladom MAK felni szettemet és beszerzek egy gyári garnitúrát. :)
Kléber nyári gumikkal együtt vettem, így arra nem kell költenem egy pár szezonig.

Eddig bírták a Champion-ok. Most megpróbálkozunk a prémium kategóriával, így kapott a vas egy szett Bosch Aerotwin-t. Kíváncsian várom, ezek meddig bírják majd :)
Nem volt vészes állapotban a fényszóró búra, de azért ráfért egy polírozás. Egyből észrevehető volt a különbség. Messzebb világít és a vetítési kép is szebb. :)
Szerviz utáni észrevételek:
- Hátramenet kapcsoló nem lett visszatéve, nem volt tolatólámpa és radar.
Bejelentettem, azonnal megcsinálták
- Hátsó kutyacsontok nem oldalhelyesen lettek beszerelve
Megcserélték. Egy későbbi időpontra bejelenteve
- Bal első ABS jeladó patent letörve
- Haspáncél rögzítő csavarokból 3db hiányzott
- Pozitív akkusaru nem volt meghúzva, tálca rögzítő eltörve
- Haspáncél csavarok bikára meghúzva, bölcső anyák elforgatva
Másfél óra szenvedés után kiszedtem az elforgó csavarokat is. Lehegeszttettem velük.
- Kormány ferde
Javították, de nem vették észre, hogy lötyög a kormánymű :-(
- Kormánymű rögzítés elégtelen, lötyög a két rögzítő csavar ...
Meghúztam a csavarokat, kormány ferdébb mint valaha
- Motort megemelve a bal felső motorbak rögzítő csavarok lazák voltak
A második szerviz idő 40.000Ft-ba került, ahol féltengely zsírozás és termosztát csere is volt. Ez utóbbinál valami ótvar kukából szedett bilincset tettek a vízcsőre...
Hát ennyi :-(
3
544
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV