Blog
Pápán, Szökrényesi Zoliéknál másoltattunk egy kulcsot, mivel csak 1 kulccsal vettük a gépet. 45000 volt a kulcsmásolás, fél óra alatt kész is lett. A fizikai sérüléseket leszámítva élettartam gari vonatkozik rá. Az eredeti kulcs kapott új házat 4000 pénzért. Mostmár méltó állapotában van mindkét kulcsunk :))

Egy picit hanyag voltam, nem nagyon irtam amióta meg van a vas. Ezt próbálom pótolni, a megtett kilométerek ez idő alatt kerek 10000. Nyáron egy kis Olaszország, majd találkozó Kaposújlakon, és egy pár Magyar-Ausztria út. Olajat cseréltek a vásárlás után ezért ezzel nem kellett foglalkoznom. Sajnos engem is utolért a 2.0 átok a kipufugódob de Shadin-nal beszélve megrendeltem Németországból az újat. Az autóval kapott nyári gumi egy defekt során sajnos kuka lett, de annyi szerencse benne hogy ez pont a csere előtt történt! Nyáron jön majd egy új szett! Antenna cserre történt még a nyár folyamán mert valami megrágta. Engem nagyon szeretnek ezek a rágcsálok mert még az 56-on is meg volt rágva. Történt még egy kis átvizsgálás ez alatt a bal hátsó fék ki lett takaritva, mert csikorgott. Futómű beállítás. Később ha még valami eszembe jut pótolom, addig élvezem a kilométereket! :D


Nem tartotta a termosztát a 90 fokot üzem melegen, ezért cseréltettem.
Most már beton stabilan áll 90 fokon.
Alkatrész: 20.000 Ft
Hűtőfolyadék: 4000 Ft
Munkadíj: 6000 Ft
XADO SL/CI-4 10w-40+ szűrő és Motul Gearbox 80W-90 váltóolaj.
A hétvégén rendbe lett rakva a futomű, végre rendesen áll a hátsó kerék és az eleje is sokat javult. A Kállay Autónak köszönhetően, Imi és Zoli a szombatjukat áldozták be. Cserélve lett a hátsó gr szem mindkét oldalon + egy lengökar. Izzé-porrá kell szedni az egész hátulját a müvelethez, elöl a felső lengőkar szilentjet cseréltük meg egy féltengely gumiharangot. Majd a napot meg koronázva egy vezérlés szettet is kapott a kicsike.
Az első futómű kicsit le volt gatyásodva. Kigyorsításnál a jobb oldal rángatott, a féltengelyre gyanakodtam. A gyanú helytálló volt, viszont megbontás után kiderült, hogy nagyobb a baj. Cserélni kellett mindkét oldalon elöl az alsó és felső lengőkarokat, és a féltengely csillagokat. Ezen kívül volt néhány apróság, ami orvosolva lett. Nem szólt a duda, lógott a motortakaró burkolat, a bal oldali A oszlop belső kárpitja is lifegett. Valamint a bal első lámpa alatt nagy volt a hézag a lökhárítónál, az is meg lett igazítva. Ezeken kívül felkerültek a téli kerekek is. A művelet Zé műhelyében készült.

kapott két év műszakit, meg két alsó lengőkart, meg két kézifékkötelet.
Tegnap estére elhullott a bal helyzetjelző izzó. A sötétben már nem akartam kínlódni vele, ma cseréltem ki. Izzó volt (van) még a kesztyűtartóban, szóval csak pár percnyi időmbe került.
A munkaidőmből, szóval még jól is jártam. :)
megérkeztek a frissen vásárolt alufelnik téli abroncsokkal
sajnos elsőre a felszerelés nem sikerült, mert a 18-as felnik ET41-esek, s a 17-esek ET38-asok, így nyomtávszélesítő kell, mert éppen beleér a mellső fékbe a felni
így a csere elnapolva



Másfél év után Helembai Zoli cartársnak köszönhetően össze lett rakva a kocsi. Az utolsó hiányzó elem a csomagtartó ajtó belső borítása volt. Sikerült megegyezni, majd pár hét várakozás után hozzám is került hugomtól. Egy tökéletes állapotú, karc és sérülésmentes borítást kaptam. Végre örömmel nyitom fel a csomagtartót.


0
495
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- 159
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV