Cseréltem a xenon izzókat mert az egyik elfáradt.
Az autó továbbra is egy merő élmény....
Ismét szól Arese hedegűje a családban.
Engem is utolért a csomagtartó kábelátvezetőben lévő vezetékek szakadása ... sikerült orvosolni!
Vezérlés cserélve, vízpumpával.Szimeringek cserélve, ahogy mind a 4 izzítógyertya is. Olajcsere minden szűrővel.....266ezer km
Kapott gyári új váltószoknyát krómperemmel,és egy szintén gyári új váltógombot.


Kellett a Nero dög mellé egy másik autó....közel volt, megnéztem...szinte hibátlan kívül -belül!Nem tudtam ott hagyni.

Fényezve lett a tető, a csomagtartó és az ajtók feletti rész mindkét oldalt mert már csúnyán lakkhibásak voltak.
Kapott egy Vadi új szélvédőt.
Felkerült a Zender szárny is végre.Teljes a kép.
Volt mit összelegozni,de most már kész.



Cserélve a bal hátsó ablakemelő szerkezet Vadi újra.
Megvolt a kötelező olajcsere 360ezer km-nél... Azóta volt már egy, csak azt elfelejtettem beírni.
Cserélve lett az ablakmosó motorja, ennyit bírt a gyári(22 év).
Motor bölcsőstől, futóművestől ki..... Cserélve a vezérlés, a kuplung, az első felső lengők, első rugók, főtengelyszimering! Ha már így még lett bontva... Szelepfedél tömítés, szívósor tisztítás->ennek tömítés, veztengely szimering, szervóolaj, váltó olaj!!! A turbó hibátlan, megnéztem én is. Ahogyan a kettőstömegű is(ennek csavarjai cserélve és tömítve) ! Ennyit számít hogy ésszel használom az autót????... Hmm, lehet!
344ezer km...
1
423
