Blog
125810 km
A motorháztetőn volt néhány csúnya kavicsnyom, némelyikben már pici rozsda is látszódott. Ez lett felújítva szépen, ill. volt itt-ott 1-2 apró karcolás, ezeket is eltüntették az ügyes mesterek. Igen tetszetős lett a végeredmény.
Külön kérés nélkül a motorháztetőn lévő "púpot" is eltüntették, ami úgy keletkezett, hogy valaki ügyesen lecsukta a motorháztetőt úgy, hogy az akku nem volt a helyén, vagy a negatív saru nem volt becsukva. Így a motorháztetőn keletkezett egy púp. Már nincs ott :)

Még kormánymű cserekor vettem észre, hogy eléggé kopottak a fékbetétek... megérkeztek, beköltöztek... :)
231.900 km


Ma megejtettük a futóműbeállítást, a hátuljában volt egy kis baj az összetartással, de most már feszes mint állat!
Ha semmi nem jön közbe, az öreglány lesz idén a versenyautónk. Kicsit fájó szívvel hagyom itthon a gyönyörűséges 159-et, de ez a verseny így lesz az igazi.
Holnap indulunk a Selénia Rallyra. Rengeteg munkám, tennivalóm volt, így ma késő délutánra maradt a felkészítés. Tegnap megejtettük az olajcserét, szűrők cseréjét, folyadékszintek ellenőrzését. Ma kipucoltuk kívül, belül, guminyomások beállítva, minden alaposan átnézve. Nem a mienk lesz a Rally legszebb autója, de remélem mienk lesz a legjobb kaland.. és talán a győzelem is :-)
Ekkora utat még soha nem tettünk meg ezzel az autóval, nagyjából 1000km lesz.





Megvettük az összes fékbetétet (első is, hátsó is) és hátulra a féktárcsákat. Az éves szűrőcserére is megvan a cucc (levegő-, olaj-, pollenszűrő) + 5 liter motorolaj (a szokásos Selenia).
Első fékbetétek kicserélve (227.445 km-nél). A hátsók, a szűrők és az olaj hamarosan..
Az április végi Lurdy-háznál tartott találkozón felbuzdulva meg volt a tavaszi felkészülés és átvizsgálás, amit egy külső-belső takarítás követett.




Olajcsere (Fuchs Supersyn 5W-40) + szűrők (UFI).