Blog
A családi flotta Mitsubishijének légtömegmérő elhalálozása hozzájuttatott az előző légtömegmérő tuning alkalmával kikerült műanyag rács szebb és jobb alternatívájához, a vékony alumínium lemezből készült méhsejt rácshoz. Szerencsére a japán légtömegmérő szűk nyílása mögött jóval nagyobb méretű rács rejtőzködött amiből éppen ki tudtam vágni a Bosch csövébe passzoló darabot. A rácsot az új helyére szorosan sikerült bepasszintani, de a biztonság kedvéért kis tömítő pasztával fixáltam véglegesen. Egy nap száradás után bekerült helyére a tuning légtömegmérőház. Megnyugtató érzés, hogy most már kis ellenállással de laminárisan áramlik a levegő a légtömegmérőben. :O)







Mivel akadt pár dolog, ami lassan cserére érett a futóművön, így az most megtörtént. Stabrúd szilentek, hátsó kereszt lengőkarok cserélve, az első futóműbe is bekerültek a Bilstein B4-es gátlók. Ha már futómű felújítás, akkor dukál hozzá új téli gumi szett is, a választás a Hankook I*cept W452-es gumira esett, 205/55 R16 méretben.
Mivel a jobb oldali xenon trafó megint kezdte megadni magát, volt, hogy menet közben lekapcsolt, bár sűrűn még nem fordult azért elő, de a bajt megelőzendő, kicseréltük mindkét xenon trafót slim Canbus-os trafóra, úgyhogy a lekapcsolódó lámpa problémája is megoldódott. A gyári xenon trafó javíttatása amúgy már nem lett volna lehetséges, mert beázós volt, egyszer felújíttattam, akkor mondták, hogy többször már nem lehet. Meg azért a canbus-os mégis egy újabb technológia...
Ki lettek cserélve a csomagtér ajtó teleszkópjai is, megelégeltem, hogy többször bevágtam a fejem, mert a gyáriak visszaengedtek.
Annyi, hogy a képeken nem a kereszt lengőkar van, az utólag lett megrendelve, mivel rosszat rendeltem a képen lévő lengőkar alkatrész így feleslegessé vált, ELADÓ! :)




Felkerültek a téli kerekek.
km állás: 193.950km
2017.02.20. Készülés a nyárra
2017.03.04. Tour de Balaton
2017.03.17.Kirándulás Várpalotára
2017.03.28. A Balatonra mentünk...
2017.04.01. Apátság túra
2017.04.10. Balaton light
2017.05.13. Selenia Rally
2017.05.20. Tour de Balaton II.
2017.06.01. A fene érti ezt...
2017.06.09. Nem is tudom mit kellene ide írni :-(
2017.06.11. Tour de Balaton light
2017.07.05. Elment... :-(
2017.03.03. Ébresztő!
2017.03.04. Helyzetjelentés
2017.03.17. Várpalota
2017.03.26. Megint...
2017.04.13. Szőnyeg
2017.04.15. Bekerült a szőnyeg
2017.04.29. Pár cucc
2017.05.07. Úgy döntöttem, hogy itt a tavasz...
2017.05.09. Még pár új cucc...
2017.06.01. Klímakérdés megoldása
2017.06.09. Nem is tudom mit kellene ide írni :-(
2017.06.13. Műszaki vizsga
2017.06.18. Bőrápolás
2017.06.24. Helyzetjelentés
2017.06.30. Nyomozás
2017.07.02. Kijött!
2017.07.04. Hmmmm....
2017.07.05. Megjött a gyertyakábel
2017.07.05. Elment... :-(
2017.07.06. Okmányiroda
2017.07.07. Biztosító
2017.07.09. Számvetés
2017.08.14. Hamar megunták
Eldőlt.
Fekete lesz...
...lett :-)
Holnap meglesznek az alkatrészek, a hétvégén akár talpra is állhat PHuBi.
Bár még utána kellene járni az olajfolyásoknak is.




Remélem idén is legalább akkora hó lesz,mint tavaly, úgyhogy Q4 ide vagy oda, de vettem 4 db Barum Polaris 3-at (225/55 R17 XL 101V), plusz egy méretpontos gumi tálcát a csomagtartóba. :)


Végignéztem a fékeket ,mert kis sebességről fékezvén jobb hátulról súroló hangot adott.
Arra a megállapításra jutottam,hogy a hátsó fékbetétek elkoptak, minden más jó ,sőt, szinte új. Vettem hátra új fékbetéteket, és kicseréltem.
Úgy gondoltam ,hogy a belső betét vason van ,ezért súrol ,de igazából mindegyiken volt még egy kicsi. Egyenletesen koptak, csúszkák, és a munkahenger szépen járt. Új csavarokat is kaptam hozzá ,eddig még egy autónál sem tapasztaltam ilyet.
Ezeket zsírral raktam össze, gondolván,hogy egyszer szét kell szedni.
Bárcsak az előző szerelő is így gondolta volna ,akkor nem lett volna ilyen nehéz kivenni a 4 csavart. Mellesleg jó szarok, olyan vékony a feje,hogy a csillagvillásnak kb. a 1/2-d része tud fogni rajta, és lecsúszik. Ezt az első képen is láthatjátok. (gyárival megegyező 10.9-es)
Ja, és ha lent volt a kerék lefestettem a féktárcsák belsejét ,mert ronda volt.


