Blog
129.600km
éves átvizsgálás,
minden tökéletes :)
olajcsere - Selenia Star 5W-40
STP benzin injektortisztítót is tettem bele
A Bilstein-ek jó állapotban vannak, futóművet megrázták (de nagyon) és semmi lógás nincs benne. Jobb oldalon kis kopogás forrása szerintük a lengéscsillapító szárának lógása lehet ami a rugócserénél ki fog derülni.

Elmentünk vásárolni, odafelé minden ok, vásárlás, hazainduláskor sercenéssel adta fej tudtomra, hogy valamelyik hangszórókábel zárlatos.
Tavaszig így marad, az az egy-kétszáz km jó lesz, jobb időben, meg agyusz neki.
El nem tudom képzelni mi lehet. Bal hátsó magas elszabadult, Valahogy nem akar tapadni pvc pisztolyragacs. Ha csak ott nem tudott gebaszt csinálni, érthetetlen. Még le is ragasztottam kábeleket, és mégis.
Végre sikerült összehoznom egy találkozót egy futóművessel, nagyon kellett már mert kissé kopogott az eleje.
Eszméletlen mi szívás volt találni egy szerelőt akire nem kellett 4-5 hetet várni hogy egyáltalán alánézzen a kocsinak.
Végül kaptam egy fülest miszerint az Ipacsfa utcában van egy nagyon penge szerelő-brigád aki jóformán csak olasz autókkal foglalkozik.
Elgurultam megkérdeztem, hogy van-e idejük mire azt mondták hogy jövőhét kedden menjek vissza reggel és már csinálják is amit kell
Stabilizátor-szilent cserére vittem, de ha már ott voltam úgy voltam vele, hogy ami rossz, azt csináljuk, meg kerül amibe kerül.
Leadtam a kocsit, elkezdték csinálgatni majd hívtak a szerelőtől, hogy kicsit több probléma van mint amire gondoltam.
-2 hátsó féktárcsa
-Hátsó fékbetétgarnitúra
-2 kézifék bowden
-2 első-belső stabilizátor
Plusz ezen dolgok cseréjének munkadíja.
Volt egy kis cipergés hátulról.
A kézifék bowdenem kicsit berohadt, ami nem engedte rendesen kiengedni a hátsó fék munkahengerét amitől az folyton fogott. Elkopott kvázi minden.
Összességében nagyon elégedett vagyok a munkájukkal.
Gyorsak voltak, ha valami probléma menet közben előjött egyből hívtak, mindenről informálnak, kérdeznek, hogy csinálják-e vagy sem.
óriási Like nekik.
A doki bácsi meglátogatása után jó apuka módjára megleptem egy classic black wunderbaummal :D
16 napja áll PHuBi a garázsban.
Ma megjöttek a fékcsövek. Mindkettő problémás volt.
Az elsőből először két különböző jött, amiből csak az egyik volt jó. Tegnap megjött a másik is.
A hátsó fékcső nem egyszerű történet, 4 különböző hosszt dobnak ki a netes alkatrészáruházak. Nem volt más bemásztam alá és megmértem. 30 cm volt csavartól csavarig. Innen már csak a 31-33 centi körüli hossz jöhetett szóba. Persze abból se jó jött elsőre. Kicsit fura volt a vége (1. kép). Ma megjöttek a jók is.
Sikerült összerakni az első futóműveket, már csak a fék hiányzik
Újra beizzítottam a "festőkabin"-t és lefestettem a fékhűtő lemezeket.
Festés közben eszembe jutott, amikor 2012.07.14. este a nagy hágóvadászat előtt okozott ez a lemezke fejtörést. A szállásra felvivő szerpentinen néha nagyon hangos súrlódó hangot halottam az első futóműből. Már mindenre gondolta, aztán csak ezek a lemezek görbültek meg és értek hozzá a tárcsához :-)
A szerelés helyszíne az utolsó képen...
PHuBi szervizelése/extrái eddig: 318.231 Ft
Fényképek a bütykölésekről: 929 db











- tankolások száma: 120
- km óra állás: 98.167 km
- össz. menetidő: 1.330,52 óra (55,44 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.847,50 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,25 Ft/km
- életkor: 720 nap
- átlagos napi futás: 136,34 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,70 %



Mint már az előző bejegyzésben említettem,megérett a termosztát a cserére.Szerencsére zökkenőmentesen ment a "beavatkozás":-).Most újra stabilan 90 fokon áll a hőfokmérő mutatója.
km.ó.állás:159170
Tegnapi nappal elkészült a nyárra használt parkós felnik fényezése.
Ugyanott csináltattam,ahol a télieket is,nagyon jól sikerült a felújítás,több munka is volt velük mint a téli szettel.Ugyanazt a színt kértem,mint a 16-os sokküllős felniknél (Mito gyári antracit),de mintha ez kicsit sötétebb lenne.Nem baj,a végeredmény nagyon ütős.
Elkezdtem árulni a felnivel vett Continental ContisportContact nyári gumikat,mivel “csak” 225/45R18-as méretűek és nem ez a gyári ajánlás (235/45).Ahhoz túl jó és kiváló állapotban lévő gumik,hogy csak úgy elkotyavetyéljem.Ha nem sikerül jó áron túladni rajtuk,akkor maradnak ès mennek vissza tavasszal a vasra.Ha elviszik,akkor Uniroyal Rainsport-ot kerűl fel majf gyári méretben.
