Blog
Már régóta tervezem a szíj cserét, most már eljutottunk oda hogy hangos lett az első pár percben indításkor. A csere darab is meg van már egy éve is, a méretet viszont nem néztem hogy pontosan mekkora kellett volna , csak bíztam benne hogy jó lesz amit kaptam. Most már kiderült hogy 915-s kellett volna a 938-as helyett. Ez is felkerült, csak a generátor feszítése koppon van, tehát ha nyúlik akkor leszek meglőve. Ha hosszú lett a csere darab akkor veszek hozzá 915-s szíjat és akkor újból csere. Felkerültek a téligumik, az egyik gumi javításra szorult, volt az egyikben egy pici lyuk ☺Most már susoghatnak a téli gumik 😉 így készültünk fel a télre.
Szíj : 1850,-
Gumi jav. 1000,-

Októberben az őszi szünet alatt volt időm egy kicsit leállítani az autót és megcsináltattam kormányművet illetve a bölcsőt mely sajnos konstrukciós hibás és hamar rozsdás lesz. A kormányművet Budapesten kkt-nél csináltam meg 1 év garanciát kaptam. A bölcsőből már korában vettem egy másikat. Azt lekezeltetettem: elvittem homokszóróztatni illetve porfestésre. Még a kormánymű javítása zajlott addig előkészítettem az új bölcsőt felszerelésre. Ráraktam a stabilizátort illetve a motortartó, váltótartó bakokat. Amikor összeraktam az egészet olyan feszes volt a kormánymű hogy magától a kormány nem tért vissza középre. Azóta elmentem már több mint 700 km és pont olyan lett mint amilyennek lennie kell.



Sikerült rá megvennem szerintem a második legszebb gyári felnit(első a TI). Ő lesz a teli szettem(18-as) Egy jó barátom eladta nekem az ujan vásárolt gumijait (vredestein).
Sok boldogságot magamnak velük 😀
Km:78035


Az idei téltől kezdve már nem fog fázni a hátsóm a bőrüléstől.
Kínából rendeltem a 2 első ülésre, ülésfűtést.
A fűtőlapokat én raktam a bőrkárpit alá, a villamosság része egyik ismerősömre maradt, a munkahelyemen.




Lassan jönnek a hidegebb napok, úgyhogy felkerültek a téli gurulók
A nyári szettel közel 9000 km-t mentem.


A Sony fejegységem gombjai nem működtek már jól, sokszor nem érzékelt semmit se, elkezdtem nézegetni más lejatszókat és egy kinyíló navigációs fejegység mellett döntöttem.
Szinte mindent tud, amit lehet.
A sok kábel miatt elég macera volt mire a helyére került. A tolató kamera egyenlőre még nincs bekötve.
Beszereztem mellé egy új Alfa Romeos pendrivot is.






A mai napon rászántam magam a bal hátsó kerékcsapágy kicserélése.
Csak tippeltem, hogy melyik adja a hangot, eltaláltam.
Újra néma csend honol.






persze hogy akkor jön elő valami mikor megvan az olajcsere, lassan már előre tervezhetek vele... most az ablakmosó szivattyú adta fel a küzdelmet, pont ebben a csodás időkben. belevaló persze nincs, ugyhogy faragni kell kicsit, bár drága nem volt :D