Blog
Ki lett cserélve az első fék. Elaforgtól vettem Rotinger Graphite Line fúrt, mart sport féktárcsát és gyári fékbetétek. A féknyergek meg lettek drótkorongozva és meg lettek kenve kerámiával.
Féktárcsa 29.173 Ft
Fékbetét 11.411 Ft
Munkadíj 5.000 Ft






Szivárgott az olaj nívópálca vezetőcső aljánál. Elaforgtól vettem új tömítést. Gyári új, 60676544, ára 1.162 Ft
A régi teljesen megkeményedett és ketté is tört. Cseréje egyszerű.


Bal első alsó lengőkar csere, az előzőn szétszakadt a gumi és megadta magát a golyóscsap. TRW-t vettem az Elaforgtól, kapott új csavarokat is.
Csavar (60689020) 2.107 Ft (2 db)
Csavar (60657242) 1.237 Ft
Csavar (60655492) 2.080 Ft
Csavar (7676542) 2.246 Ft
Lengőkar TRW 33.139 Ft
Munkadíj 10.000 Ft








Kicsit elhúzodott az idei GTV szezonkezdés.
Úgy kezdődött a dolog, hogy volt a motorháztetőn néhány hajszálrepedés. Mivel a fekete kocsin egyből világított a világos színű szórógitt nagyon bántotta a szemem.
Nem akartam javítgatni, ezért jobbnak láttam venni egy jó állapotú mocitetőt. (Aztán ebből végül egy komplett bontani való kocsi lett)
Szóval morotháztető lefest. Ha már festés, akkor pocsoljuk meg az első lökhárítót is.
Kész lett, összerak, polír és itt állunk.
Gyorsan mentem is vele egy gyors karikát a városban.
Megunhatatlan! :-)
km állás:113.408km



Selenia wr 5w-30 olaj, gyári üzemanyag szűrő, UFI olajszűrő, champion levegőszűrő, karbonos pollenszűrő, új olaj leeresztő csavar.
Km.: 238200

Ugyan még nem voltak vészesen elkopva, de egyre gyakrabban fogadott a "Check brake pads", és nem erősítjük a sztereotipiákat világító hibaüzenetekkel. TRW szett került be. A hátsók még sokáig jók lesznek, ahogy az autó többi része is hibátlan. :)
A facelift során kikerült a kesztyűtartóból az italtartó polc. Ugyan emeltek a könyöklőn a korábbiakhoz képest, de nincs jó helye egy fél literes palacknak. A tartóhoz a lyukak adottak, és rendelhető külön, szóval már ilyen is van benne. Cikkszáma: 156094699. A váltógomb felső részét is kicseréltem, volt rajt pár apró karc.
51304 km




A fékerőelosztó rugóját és "bilincsét" most sikerült csak beszerezni. Remélem ezek is gyorsan a helyükre kerülnek.



Megvettem az új gumikat a gépre. Sajnos csak egy alsó kategóriás gumira futotta. Taurus High Performance 225/45 R18 méretben.
Május 30. Németbe apák napja,munkaszüneti nap ìgy volt egy kis időm a rossoval foglalkozni.Újratervezés van folyamatba😏szegénykém parkoló pályára kerül🙄 találtam neki fedett helyett Szekszárdon ìgy jövő 7végén haza viszem tréleren. Ha kész lesz a 166 meg az otthoni rosso ,akkor remélem ezt is tudom folytatni. Bele raktam a nero hàtsó futóművét,mert a felújítottat nem akarom meg be rakni,ezzel várja a megújulását majd. Drótkoronggal felcsiszoltam a rozsda foltokat amik szinte mind csak felületi volt, utána le alapoztam igy talán jó darabig nem kezdi ki a rozsda. Miután rá kerültek a kerekek és újra lábra állt elég furán néz ki, hogy hátul a sport futómű miatt alacsonyabb elől a gyárival magasabb😊.Miután össze pakoltam maradt még egy kis időm motorozni is🤗😊Mondhatni jó kis apák napja volt😄




