Blog
Az alufelnik nem kerültek vissza,mert a gumik kukások és a kocsi úgyis eladásra kerül nemsokára.
A gyári méret (Fulda) került vissza lemezfelnin. 185/60/R14
Olvastam, hallottam,h a vízhőfok jeladó hibája okozhatja a problémát a kocsinál.
A jelenség a következő: 90C-fokos motort leállítom, elmegyek vásárolni pl, és amikor visszamegyek a víz 70 fokon áll, indítás után az autó alapjárata megbolondul, visszadurrog gázadásra. Ha újraindítom és elindulok vele akkor semmi probléma.
Gondoltam 1 próbát megér a vízhőfok jeladó cseréje. Ki is cseréltem 1 újra....de sajna 70 foknál a szitu ua. :(


Pár napja lent maradt a bal hátsó ablakom. Képek magukért beszélnek. SOS be kell szereznem egy emelő szerkezetet :-(.
Update: 2012.07.16
Megvettem az új után gyártott emelőt. Gondolkoztam a tönkrement felújításán, de mivel mindent cserélni kellett volna benne (bovdenek, csúszka, tárcsa), és ezeket az alkatrészek utólag gyártották volna le 2-3 napon bélül, ezért inkább a drágább, gyorsabb és számomra megbízhatóbb megoldást választottam.
Az üveget tartó kis tengelyre mókás volt felrakni a patentot a másik oldalról, ehhez a kis szerelőnylás nekem kevés volt, viszont a mélynyomó nyílásából teljesen leengedett ablaknál könnyedén ment :-)!
Itt vettem az emelőt: Puskás autóvill Kft







Mivel már a tél óta nem működött a klímám elvittem a győri Béli és Béli-hez. Még a tavasszal megállapították, hogy a hűtő (menetirány szerinti) bal alsó sarkánál van egy fém rögzítő a fém klímacsövön és mivel a gumi kiesett a kettő közül, ezért a cső kidörzsölődött. Mivel mostanában nem vagyok itthon és az autóra sincs minden nap szükségem, azért visszavittem hozzájuk javításra. A csövet megcsináltatták, gázzal feltöltötték és most működik rendesen. A következő a klíma tisztítás lesz és a pollenszűrő cseréje!
Máté Andrástól vásároltam egy garnitúra lemezfelnit, jó előre felkészülve a téli gumikra.
Km óra állás: 152 780
Pár napja majdnem történt egy kis baleset. Felmentem a padlásra és majdnem hasra estem a korábban elbontott 46 üléseiben. Feltűnt, hogy tényleg olyan makulátlan állapotban vannak, mint ahogy azt a régebbi hirdetésemben említettem, csak kicsit koszosak. Lehoztam őket, majd egy alapos takarítás után beraktam magamnak. Semmi baj nem volt a régi üléseimmel, csak meguntam őket. Viszont valami elborult ötlettől vezérleve, most éppen 155 első ülésekre kezdtem vadászni, hiányzik a kartámasz.
Mivel a műszerfalat korábban feketére cseréltem, ezért eléggé zavart, h a többi kárpit műbőr része szürke. Sikerült szerezni egy pár fekete ajtókárpitot, amin rossz volt a szövet. Ezt cseréltem rajta. A műanyagok szürkesége is zavart, mert szerintem nem passzol a fekete műszerfalhoz, ezért ezeket feketére festettem.
Még hátra kell fekete oldalkárpitot szereznem és az ablak körüli műanyag festése van hátra.




Olajcsere megejtve.
Selenia 20K
szűrők(olaj,levegő,pollen)
182810km
Elmaradt blogolás:
balos lámpa kicserélve.(13ezer)
-18864km
-10,19l es átlag fogyasztás
-S nagyon sok pénz :)
Eljött a December. Vizsga időszak az autóm életében.
Téli gumikat már megkapta. Amit lehetett fel is készítettem rajta.
De megérett:
-kuplung szett csere (alsó munkahenger is)
-első kerékagy csapágyak
-ismét féltengely gumiharang
-önindító felújítás
-axiál csuklók
Azt Gooo vizsga. :)