Blog
Olajcsere+Szűrő csere(Gyári) Selenia WR Diesel
km 49646
Olajcsere Selenia WR Diesel
kötelező garancia költség:0
km 36130
Olajcsere+olajszűrő(gyári)
5l WR Diesel Selenia
km 15802
Csuda egy találmány ez az anyag.
70-80km/h, szakadó eső és nem is kell használni az ablaktörlőt.
Klikk ide...
A rendszer elengedte a nyomást. A mellékelt képen lévő cső volt a hibás. Bontóból kerítettem cseredarabot. Kicseréltük, feltöltöttük, kész.

Egyik ismerősöm a napokban beállított 2 igencsak ritka magazinnal... Az egyik egy 1996 novemberi AUTÓ PIAC, ahol pedzegetik a közelgő új alfát, a 156-ost... A különlegesség, hogy ők még azt hitték, hogy Giulietta néven kerül piacra! :)
A másik egy AUTÓ MOTOR 2000 augusztusi kiadás, ahol a 156-os puttonyost tesztelik.
Szkenneltem párat, ne csak én gyönyörködjek eme gyöngyszemekben. ;)





A múltkori élőadatos küzdelem eredménye: a beszívott légmennyiség úgy jó, ahogy van. A FES fórum topicjaiban böngészve kiderítettem, hogy az igényelt légmennyiség paraméternek összesen egy funkciója van, mégpedig az EGR szabályzása. Az EGR-t addig hagyja nyitni, amíg a beszívott levegő több mint az igényelt. Azt hogy 3000 fölött ne nyisson az EGR azzal biztosítja, hogy jócskán fölé lövi az igényelt levegőt annak, amit be bír pumpálni a motor. Szóval ennyi a megoldás.
A lefalazás viszont jót tett. Azt nem merem mondani hogy jobban megy, inkább egyenletesebben hozza amit tud. Nagy melegben is nekiiramodik rendesen, nincs az a puha gázpedál érzés mielőtt ráharap.
Bár igazság szerint tegnap Csengerből hazafelé az esti hidegfrontos esős 20 fokban valami irgalmatlan módon akarta a menést. De lehet csak rég volt hűvös és elszoktam ettől... :-)