Blog
Sikerült jó minőségű használt gumit vennem amit alig használtak remek az állapota acélfelnire szerelve jött. A felni azt hiszem egy Toyotán volt.Szóval majd azt eladom és némi pénz is jön vissza.Rómeo vásárlásakor kapott alu felnire lesz szerelve a Barum téli gumi 195/60 r 15-ös méretben.20.000 Hu Ft volt a felnire szerelt téli gumi és 7.000 Hu Ft-ért hozta házhoz a futár.
A következő szépítő folyamat közben találtam olcsón erősítőt és mélyládát ha már így akkor megvettem mindent ami a hifi beépítéséhez kellhet.Fejegység kábelszett erősítő mélyláda beépítőkeret 2 méter vastag jó minőségű kábel a ládához és antenna átalakító.Amikor minden meglett elkezdtem kutakodni szaki után aki beépíti mreni építette volna be csak Neki a hétvége lett volna jó amikor Én dolgozok és nem tudtam addig várni így ma nekivágtam a folyamatnak.Ha valami mégse menne majd kereslek Renátó ;)
A gyári fejegység kivétele az elején nehézkesen ment nem tudtam mivel kellene próbálkoztam szöggel de nem sikerült kis gondolkodás után előszedtem 4 imbuszkulcsot és azzal kioperáltam a helyéről.Mivel nem tudtam hogy kell csinálni ezért az aksiról leszedtem a sarukat és utána széthúztam a kábeleket.És elcsodálkoztam hogy a rádió nem fog menni gyorsan el boltba és az átalakító beszerzése.Ezután az rca kábelt húztam be a helyére asszony pici keze segítségével.Nem bontottam szét a kocsit anélkül is ment asszony bedugta a kezét a lyukon és felhúzta a kábelt amit ezután a kárpit alatt szépen el is vezettem nem szeretem a lógó vezetékeket.Ezután a küszöb kárpitot levéve szépen elvittem a hátsó ülésig a kárpit vissza a helyére és nem is látszik semmi.Ekkor a hátsó ülésnél gondba ütköztem hol vigyem el a csomagtartóba hogy szép legyen és ne lógjon sehol.Gyorsan ki is vettem a hátsó ülést és az alatt került elvezetésre a kárpit alatt szóval sehol nem lehet látni csak a cél helyen hogy van ezzel ez letudva.Nekikezdtem a fejegységnek helyére a beépítőkeret és jöhetnek a kábelek.Minden helyre dugtam gyors aksira saru és próba és működik minden.Ezután jött a szivacs... :S
Az istennek nem akart bemenni a helyére rendesen.Elkezdtem megfaragni a műanyagot azt hittem az a hibás hogy eltart.2 óra szenvedés után próba levesz minden kábel betol és láss csodát ok.Ez után kábelrendezés semmi ne legyen útba visszadug betol és láss csodát szépen beugrott a helyére úgy ahogy kell.Megint próba és a kábeleknek nem esett baja minden rendben működik.Mai napra ennyi futotta az időmből holnap 12 óra meló így pihenés.
Amit vettem:
Pioneer GM 5100 T erősítő
Pioneer TS-W 306 C mély
Kettő együtt 15.000 Hu Ft
Kábelszett 10.000 Hu Ft
Beépítőkeret 2.500 Hu Ft
Fejegység PIONEER DEH-1400UB 20.700 Hu Ft
Nem bántam meg hogy belekezdtem jól mulattam igaz az a kis méreg nem hiányzott a fejegység betolós résznél. :D:D:D:D
Sokkal jobb a hangzás az új fejegységgel.A gyári szett egyelőre marad az ajtókban.A következő az erősítő bekábelezése és beüzemelése lesz hogy mélytartomány is jobb legyen.Egy élmény volt számomra a szerelés.







Még mindig itt tartunk.
Nagy küzdelmek után bekönyörögtem magam egy szervízbe, ahol párhuzamosan sikerült kiolvastatnom a hibát.
Alapjárat állító szelepem nem az igazi, a töltőnyomás érzékelőm értékei meg egyenesen a nullával veszekednek.
Szóval csere kell.
Mindezt a szép és cuki pofimért csak 13000Ft-ért mondták meg. (és persze szétbontották a fél kocsim)
Jóh.....legyen.....
Két alkatrész.....hatalmas kedvessséééégek.....22000Ft.
(magneti marelli & meyle)
(A kocsim szétbontása közben egy nagyon csúnya pollenszűrő került ki a kocsiból, és ha már itt tartunk......Knecht 2200Ft)
Végeredmény: Az autó még mindig nem indul rendesen.
Szóval reménytelennek tűnik a harc az "elemek" ellen.... :(
Folyt. köv.
Történt egy kis matricázás. A 75 mintájára kicsikét változtatva. Csak elegánsan nem versenyautósra. Hátsó lökös fényezve (Vittorio design)
A hátsó lökhárítómban a ködlámpa rögzítési pontjai eltörtek, ezért műanyagosnál kellett javítani. Az Autóház Budaörsön keresztül intéztem. Külön köszönöm a szokásos, alapos odafigyelést Horváth Lacinak!
Beállíttattam az első lámpákat is, kicsit úgy tűnt, hogy össze-vissza világítanak. Cserélni kellett egy helyzetjelző izzót is.

Kicsit előrébb lett hozva a 30 ezres revízió mert a repedt szélvédővel nem szerettem volna tovább közlekedni! Az Autóház Budaörsre esett a választás mert a cascóm önrészét is átvállalták ill. egy pár garis apróságot is meg kellett szüntetni: váltógomb csere (letört a teteje), futómű állítás, kp. zár antenna csere meg természetesen olaj+szűrő ill. gyertya csere! A levegőszűrővel nem kell foglalkozni mivel mosható BMC van benne a pollent meg kicseréltem még a télen saját magam! Km óra állás: 24000


Szombaton megtisztelő feladatot kapott Giu, egy ifjú párt fuvaroztuk szépen feldíszítve a gyönyörű napsütésben! Sajna vasárnap elromlott az idő így gyorsan lekerültek a "díszek" maradtak a képek :-)




Cserélve lettek a hátsó alsó lengőkarokban a szilentek!
Eladtam 2012.07.16.
km 64000
2007.02.23-2012.07.16
Egy kis üzemanyag adat a 64000 km alatt
4404 liter gázolaj átlag fogy:6,9l





Olajcsere+pollenszűrő(gyári)+olajszűrő(gyári)
km 60400