Blog
Zé kolléga is megvizsgálta a motor- ill. váltótartó bakokat. A bal oldalon valóban nem volt meghúzva az egyik rögzítőcsavar, a jobb oldali tartóbaknak pedig nem volt semmi baja, "csupán" a "függő" csavar nem volt meghúzva normálisan.
Mindkettő orvosolva, jóval csendesebb lett, megszűnt a zörgés.
Így most tisztábban hallom, hogy vmi még mindig koppan.. :)
Ma reggel megtörtént a futómű beállítása. Nem csak elöl kellett rajta állítani, vártam is rá egy egész órát mire elkészültek vele. De megérte, mert nagyon jó lett. Remélem jó ideig így marad.
118050 km-nél kerültek be a futóműalkatrészek, kíváncsi vagyok meddig bírják majd.
Egy multiméter segítségével megfejtettem a csatlakozó bekötését:
1-2 kép: +12 Volt
3-4 kép: Test
5-6 kép: A három pólusú csatlakozó "egyedül" lévő érintkezője
7-8 kép: A három pólusú csatlakozó középső érintkezője (test)
9-10 kép: A három pólusú csatlakozó másik oldali szélső érintkezője










2012.06.20. Ekkor került magyar forgalomba az autó. Ekkor kötelező olajcsere+ vez.szíj csere.
Fékbetétek elöl nagyon vékonyak voltak, következő héten féktárcsa szabályozás betétek cserélye.
Klíma elég gyenge volt, azt hittük elég csak tölteni, de a végére bontott kompresszer került rá.
Két felső lengőkar csere, két alsó hátsó szilent csere.
Ez a művelet 2 hét alatt lezajlott, viszont azóta csendben megy az úton.
Fentiek tehát megejtve Zé.-nél.
A minap sikerült megpuszilni egy karót, így a jobb első sárvédőm, a jobb első fényszóróm és az első lökösöm kuka...
Elgurítottam a vasat az autoandor műhelybe, segítőkészen fogadtak, most várom a fejleményeket. Van hozzá bontott cucc, ráadásul színben, de ha már ott van 1-2 apróságot még megcsinálunk rajta.
Mindig vigyáztam az autóra, mikor megtörtént a baj és megláttam, megállt bennem az ütő. Igaz mondták, hogy sokkal komolyabb is lehetett volna, de azért nah...
Költség még képlékeny, majd frissítem az adatokat.
UPDATE:
Jobb első sárvédő színben, bontottan került felhelyezésre, jobb első ajtó bontottan, fényezve került felhelyezésre, jobb első fényszóró bontottan, illetve első lökös bontottan, fényezve került fel.
Ha már ott volt, a jobb hátsó sárvédő kerék előtti rozsdától rágott részét is megcsináltattam, kapott még új szelepfedél tömítést is, plusz 1-2 apróság.
Az egész művelet 150.000-be fájt. Rosszabbul is járhattam volna...


Megérett a gyári akku a cserére. Tibcsi166 cartárs pár hónapot használt EXIDE 74Ah 680A-es ex akkuja került bele ( Ő vett egy nagyobbat a 2.4-be). Már a múlt telet is nehezen viselte, idén nyáron 2 hét állás után alig akarta életre kelteni a vasat.




Porlasztócsúcsok cserélve Bosch 0125-ösre, új rézgyűrűkkel, kiváló Superdiesel csúcsok végre dobozban rohadnak :-)
Nagy kínlódások árán hátsó futómű szilenteket sikerült jó áron beszerezni, váltórudazat burkológumit (AKA cowling), plusz felújított hátsó féknyergeket - amik alapos tisztítás után kaptak egy RO55, majd hőálló ezüst kezelést. Végre van normális légszűrőház alsó rész, meg Ufi szűrő, gyári váltógomb és gumiütközők a motorháztető, csomagtérajtó alá.
Vadonatúj Sachs kuplungszerkezet megérkezett - 25E, és 185/65R14-es gumik is, teljesen időszerű a csere, unom a traktorméretű (eggyel nagyobb) ősgumikat, amik fent vannak.
Denso izzítógyertyák 1007 Ft/db
A kuplungtárcsa már korábban megvolt.

