Blog
Mivel pálinkafőzés minden évben van, sőt többször is van, így kellett a horog, még se pocsolja ki nekünk más a príma cefrét:-)
Így beszereztünk egy levehető, 156-ra gyártott horgot, ami ugyan egy kis lökhárító kivágással is járt, de szépen megcsinálták.
Az ára nagyon jó volt, mert mindenhol 60-80 ezret mondtak a levehető horogra, és ez 28000 ft-ba megállt, plusz a felszerelés, villamosság bekötése és 4 hibaüzenet kiolvasása került 8, azaz nyolc ezer forintba. Meglepődtem, mert van ahol közel ennyiért olvasnak és törölnek hibaüzenetet.
Nyári le, téli fel, plüss gyári szőnyeg ki, gumi szőnyeg be!
A régi Matador MP58 már nagyon öreg és kopott volt, így Hankook W442-t választottam helyette, 195/60 R15 méretben
Km 194000

Zavaró hangja volt már, így csere lett a vége, SKF csapágy, giga kedvezménnyel
Km 196000
Selenia WR Disel 5W40, olajszűrő, pollenszűrő.,levegőszűrő.,gázolajszűrő.,
Km 196000
http://www.alfaamore.hu/files/buy/0000096796.jpg
Az autóm gondoskodik a boldog, új, évről. Reggeltől így viselkedik, olajszint kb. 90%-on, hidegen-melegen, alacsony-magas fordulaton is produkálja. Nem tűnik el. Nem csörög, nem csattog, nem füstöl, a reggeli tesztkörön is sikeresen átment, így valószínűsíthető, hogy olajgomba.
Leraktam a kocsit, amíg ki nem nyitnak a műhelyek addig off. Egy olajnyomást azért nézetek mielőtt megrendelem a gombát...
2014.01.02. - Update1.:
Elvittem az autót a Korrekt 2000 Kft.-hez, olajnyomás mérésre, ott azt tanácsolta a szerelő, hogy fektessek be inkább egy olajgombára, és hagyjuk a nyomásmérést, ha csak ennyi a hiba. "Ennyi" alatt azt értem, hogy nem kopog, nem füstöl, megy szépen mint azelőtt. Azt is mondta, ha komolyabb baj lenne, már a műhelyig sem értem volna le. Így a Unixban megvettem a gombát, kőkemény 1740Ft-ot fizettem érte. Már csak keresnem kell valakit aki kicserélni...
2014.01.04. - Update2.:
Olajgomba cserélve, a hiba nem szűnt meg. Mégis csak olajnyomás mérés lesz hétfőn...
2014.01.06. - Update3.:
8-kor hívtam is a Korrekt 2000-et, hogy adjanak időpontot nyomásmérésre, azt mondták vigyem le és megcsinálják azonnal. Meg is lett, kb. 45percig tartott a mérő bekötése, olyan sz*r, hozzáférhetetlen helyen van. A nyomás rendben van, 3bar-t mutatott a műszer. Valami elektronikai dolog lesz, majd Gulyás Laci remélhetőleg megmondja.
Nagyon korrekt áron dolgoztak, 2500Ft-ot fizettem a mérésért.
2014.01.09. - Update4.:
Laci megtalálta a hibát, csatlakozó gond volt, vagy beázott vagy túl sok kosz került bele. Délelőtt 10-től, délután 4-ig bajlódott vele, de csak sikerült.
Újabb 5k-ba került ez a mutatvány, de most már legalább rendben van az autó.
Össz. 9240Ft-ba került az "olajnyomás alacsony" mutatvány.



Miután az új szelep sem segített, ki lett véve, és visszatéve a régi.
Pár hete amúgy is alig-alig hallom a hangot, és így, a régi szeleppel sem csattog többet. Na, így kel spórolni ;) De sajnos még mindig nem tudni, hogy mi a baj...
Van itt Csabán egy ember, aki ki tudja majd olvasni januárban valami profi kütyüvel. Kíváncsian várom az eredményeket!
Jó hír még, hogy egy 190-el történt autókázás óta (sajnos nem Én követtem el :)) nem világít a műszerfalon a légzsák lámpa, és az övek is mintha feszesebbek lennének! :) :) Öngyógyító járgány ez! :)
12.30
Okmányiroda belépés:09.20-Kilépés:14.00
:-(
Sikeresen a nevemre került végre az autó.Több adatmódosításra is szükség volt.Átírásra került a motorszám,környezetvédelmi besorolás,javítva a tipus megnevezése.Mindezeket megelőzte egy szemle az nkh-vizsgabázison.Kapott szép adatlapot,befizettem egy csomó pénzt,és végre örülhetek az autónak.
Örülhetnék,ha a belvárosban ki nem fogyott volna a benzin,pedig negyedet mutatott közben a mutató....