Blog
Úgy néz ki, gyújtásprobléma megoldva. Cserélve lett a hengerek felett komplett trafósor és előző bejegyzésben látható szétrohadt pipa kábele is. A beavatkozásért thx Petyának, Párkányból! 25 euróba volt borravalóval.
MOL EVO NEO Diesel
62,54 L
előző tankolástól futott km: 799
átlagfogyasztás: 7,8 l/100 km
költség: 29 137 Ft
pontjóváírás: 1 122 (882 pont)
kedvezményes költség: 28 015 Ft
Újabb olajcsere( Selenia 20k) és a többi :)
Pár helyen nem tetszett a fekete részek élénksége, így a jól bevált módszerrel lefújtam matt feketére ezeket a részeket. A hátsó ablaktörlő alatt meg volt egy kis rozsda, nekiugrottam csiszolóval, majd alap és fekete festék... nem néz ki rosszul :)



Délután leszereltem a Brembo fékrendszert. Minden könnyen ment, Ugye nem 2 éve raktam fel... Mielőtt felraktam a régi tárcsákat, elvittem munkába, hogy kollégám felszabályozza. Légtelenítés után próbakör, össze kell kopni a betéteknek a tárcsákkal, de lényegében rendben van a fék. A nyergek kaptak egy új piros festékréteget.
gondoltam meglesem hogyan is fog mutatni, igazából majd akkor lesz a legjobb ha színre lesz fújva mert így igen rikít, de alapjából nekem tetszik



Nagyon jó áron felajánlották és nem lehetett kihagyni, idővel majd felkerül de ez most még kicsit várat magára


Ma eljött az idő, hogy lecseréljük az olajat, de akkor már nem csak azt cseréltük, henem az olajfúvókákat illetve minden féle szűrőket és a gyertyákat is.
Plussz kapott Alfi egy kartervédőt is:-) Most is természetesen Zé-éknek köszönhetek mindent:-) Km/óra állás:162704
Mivel decemberbe mikor még volt kicsi hideg:-)) akkor egyik reggel hallottam ciceregni az ékszíjat (persze Zé mondta, hogy az adja a hangot:-)) hát persze, hogy akkor cseréljük is ki mahamarabb. Én naív azt hittem, hogy csak egy szíj, de persze nem így van mert van neki párja is, sőt nem is egy hanem kettő, akkor már cserélük a feszítőt illetve a hozzá tartozó görgőt is:-))De most már nem is cicereg!

