Blog
Kisebb szerviznek indult, de sajnos nagy lett belőle. :-(
- 4L Motul 8100 X-cess 5w-40: 12.870 HUF
- Fast olajszűrő: 1690 HUF
- Fast olajleeresztő csavar: 1000 HUF
- olajhűtő cső "O" gyűrűk (17mm belső átmérő x 3mm vastag): 500 HUF/db
- olajszűrő talp tömítés: ???
- Fast levegőszűrő: 3350 HUF
- Fast üzemanyagszűrő: 3624 HUF
- Fast pollenszűrő: 3490 HUF
- hátsó diffi csapágy csere: 20.000 HUF
- 3L Paraflu up fagyálló: 3770 HUF/L
- 1L ATE 5.1 fékfolyadék: 8970 HUF
- alsó cooler cső: 32.000 HUF
- 4 kerék átnézve, 3 újra centírozva: 6550 HUF/db
- munkadíj: 110.000 HUF
Az alsó cooler cső menet közben lyukadt ki, égtelen sziszegés közepette. Cserélve szilikon csőre. Rázott már egy ideje az autó 60-80km/h között, így a kerekek is ellenőrizve lettek és hát 3-at újra kellett centírozni. Tavaly szeptemberben rakattam fel az új gumikat, köszi AKH gumi!!! :-(










Néha ki szoktam takarítani a forgattyúsház szellőztetés membránját és a házát. Ilyenkor téli időszakban nem csak olajos, hanem kávés színű kicsapódás is van benne. Ez biztosan nem kellemes a motornak ha visszaszívja, ezért beépítettem egy lecsapató tartályt. Már minden volt otthon hozzá, csak régebben még a 156-hoz vettem.

Eltelt majdnem két év. 2023. február 19.én hoztam el a Brerát friss műszakival. Most eljött az első közös vizsga. Még januárban elvittem a szervízbe hátha beleférek az „olcsó műszakiba”.
Sajnos nem így alakult. A szervízbe menet megint előjött a dadogás, füstölés…. Kiderült, hogy a kartergáz visszavezető membrán szakadt. Kicseréltük de a helyzet nem sokat javult. Sajnos a membránt sem lehet már sehol kapni (legalábbis én nem találtam csak ebayen brutál pénzért) Viszont a BMW 540i-be pont ilyen kell és csak 3000 forint 😊.Pótféklámpám nem működött úgyhogy azt rendeltem egyet bontottan, szépen lepucoltam, rögzítő füleket rendbe tettem tehát ez pipa. Elvitték azért vizsgára de a magas CO érték miatt nem folytatták. Ezzel ki is csúsztam a januárból. A szerviz nem vállalta a továbbiakat, úgyhogy elvittem máshová. Diagnózis: az injektorok halottak! Ennyit bírtak a tavaly nyáron beszerzett bontottak. A vizsgára 8 darabból szedtek össze négyet, így most működik, a vizsga pedig sikeres volt. (Ezt leszámítva azt mondták patika az autó)
Mindenképpen be kell szerezzek 4 darab új injektort. Egyelőre csak az Alfisti.net oldalán találok újakat de horror az ár…...(Mondjuk bontottal nem akarok tovább kísérletezni.) Szóval ha valaki tud olcsóbb elérési utat 4 új befecskendezőhöz az mindenképpen szóljon.
Még egy kis pihenő a garázsban aztán jöhet a jó idő…
Kilométer óraállás: 227789 km.
Két év alatt közösen megtett km.: 5065km.




Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm a teljes beszerelés menetéről!
Carbon váltókeret videó
A váltó körüli keret sajnos 159/Breránál nagyon gyorsan törik. Nem azért mert előttem basztatták volna hanem ez ilyen. Kedves barátom Gáspár Tamás elkészítette a carbon verzióját nekem egyedileg szürkében. Innen is köszönöm neki mégegyszer 🤝😎🍀 Ez már nem fog eltörni 😉
Videót is csináltam a beszerelésről 😁🍀
Képeket is tettem fel azért 😁😉🍀


Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm!
Az első Alfa Romeo Brera a Laptiming műsorában videó!
Régóta szerettem volna elvinni. Az első Alfa Romeo Brera a Laptiming műsorában. Sok részletet nem árulok el de jó időt ment és odáig voltak érte a srácok.
Kompresszorral jövünk majd vissza!
Képeket is tettem fel azért 😁😉🍀



Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm a beszerelés menetéről!
Alfa Romeo 159/Brera Szervócső csere
Elkezdett folyni, úgyhogy szóltam DZ-nek, hogy cseréljük. Sajnos típushiba, gyári újat kapott.
Videót is csináltam a beszerelésről 😁🍀

Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm a beszerelés menetéről!
Alfa Romeo Brera piros biztonsági öv
Mindig is le akartam cserélni a fekete biztonság öveket pirosra. Így passzol igazán a beltérhez is.
Videót is csináltam a beszerelésről 😁🍀
Képeket is tettem fel azért 😁😉🍀


