Blog
Hazaút egy hosszú hétvégére családdal + Zoli (Kazes)... péntektől - hétfőig 1500 km + ~120 helyben. Gyulus remekül teljesített, fullra pakolva 8,5 - ös átlagot hozott.

átvettem az új autót, a 166 pedig pihen egy kicsit, mielőtt eladom - a bal hátsó részét ugyanis egy kedves cserbenhagyó buszsofőr 10-én megtörte (viszont megvan a rendszáma!)
várunk a rendőrökre, hogy előkerítsék a jóembert, és kijavíthassuk a bódét.
Mióta megvettem a kocsit, el akartam menni kiméretni az akkut, mert gyanús volt és nem is egy komolyabb darab (60Ah-s, 540 A-es Varta) volt benne.
Ezt a ma reggeli események be is igazolták...nem indult a 159. A feleségem kocsijáról megbikáztam (a virágokért innen is bocsánat, máshogy nem fértem el), így be tudtam jönni dolgozni és kellően feltöltött ahhoz, hogy a munkahelyemtől nem messze ki tudjam cseréltetni nap közben.
Itt vettem az újat: Béli&Béli
A régit bevették, így az ára: 25.900 Ft volt.
Az új akku típusa: Exide Premium EA770 77Ah, 760A
Ezzel már jöhetnek a hidegek, talán jobb is, hogy ma és nem mondjuk decemberben...bár addig azért odaértem volna...:-)



- 4 x új kerékdob betétek 8000
- 2 első lengéscsillapító Magneti Mirelli 16,470 /db
- 2 hátsó lengéscsillapító Monro 35,000 /db
- Ina vezérmű szett vízpumpával 53,500
A fentiekkel szerencsém volt mert ezeket kedves ismerős által fél áron szereztem be
- 2 új hátsó hosszkitámasztó 20,000 még nincs meg de körülbelül ilyen árakon mozog
- új motor takaró lemez 9400
- új jobb küszöb és jobb hátsó kerék ív 12,000 + 9800 erre még rájön majd a szaki ára
- és hál istenek még lesz egy új kipufi dob is mert a régiből kiszakadt a fojtás , és 2 opció maradt - csapódik a dobban jobbra balra még szét nem veri vagy kiműtöm és voálá kész az 1.6 os repülőgép :D hátul utazni szinte már egészségtelen ,és mivel még ezt sem találtam hála a szakértelem hiányának kb 20-25 re tippelek
- új hátsó lápák mert sajnos az is törötten járt az autóhoz
Száradás után felkerült a motor a forgatóállványra. Végre!
Közben az olajpumpa is átesett egy feljavításon,inditás után kiderül jól sikerült-e!
Megtaláltam a választ az olajmizériára:
"Nem járok Veyronnal, de nem is szeretnék :)
Nekünk olajbuziknak (remélem nem vagyok egyedül), azon túl hogy jó olajjal akarjuk kényeztetni autónkat, élvezetet jelent válogatni az olajok között, adatlapokat tanulmányozni, teszteket nézni, összehasonlítani, úgy általában belemélyedni a témába.
Itt már rég nem arról van szó, hogy X,Y autónak mennyivel hosszabb lesz az élettartama egy 60%-os PAO olajjal, mint egy 20%-ossal, ez annyi más körülménytől függ, hogy valószínűleg nem is mérhető a különbség.
Ez egyeseknek egy hobbi.
És hol élhetnénk máshol ki ilyen jellegű fétisünket, mint egy motorolaj fórumon?
Más a borokat szereti hosszasan szagolgatni,elemezgetni, míg a többség legurítja a torkán és kész."
Már értem az itteni olajos topikosokat is :-)
A hátsó tárcsák vastagsága elérte a minimumot.
Tárcsák: 22330Ft
Betétek: 15290Ft
munkadíj: 6000Ft
2017.10.12. 144573 Km
A próba után ma rendesen beraktam. tettem biztosítékot a tápba (20A), forrasztottam egy RCA vezetéket a mini ISO végére és már szól is.
Nem is rossz.
Még a vezetékeket kell elrejteni és a gyári mélyet visszatenni, de majd télen...


ma 1/2 1-kor kezembe kaptam a kulcsot :-)