Blog
A téli szerelgetések során egy érdekes "tárgyat" találtam seprés után a lapáton (1. kép). Sokáig kerestem, hogy mi lehet, aztán meglett. A bal küszöb aljáról pottyant le az alvázvédő. Kilátszik az eredeti szürke alapozó.
Sikerült vennem alvázvédőt, így ma lefújtam az érintett részt.
Az első kör után még áttetszett a szürke, a negyedik réteg már nagyon hasonlított az eredetire.






Sikerült szereznem egy 145 comp csatit. Ma szétszedtem, hogy a belőle kinyert érintkezőket majd fel tudjam használni.
A fehér fedél alatt valami ragadós cucc volt. Nem tudom mi lehet, de sok-sok év után még gusztustalanul ragadt.
Remélem jók lesznek a kibányászott érintkezők...










Mivel a gyári filc megfáradt és összeesett ezért csináltam oda 1 alu lapból takarófedelet, gyors karbonozást / Mörus Carbon Arte / kapott és ment is be a helyére.
/ Nem VTN, nem matrica /




Hát ez is a végéhez ért, kalandos 1 hetünk volt, sok 12órázással.
Nullára szedtem a kocsit, minden kifújtam kívül, belül. Aztán összeraktam, és még minden működik is :D
Bár ilyen egyszerűen ment volna, mint leírva. Egész jó állapotú volt az autó, nem sok mindent kellett javítani, a hátsó lökössel voltak gondok ,de az is szép lett.
Még vissza van egy teljes polír, de már használható az autó.
Szerintem elképesztő szép színe van, mindenkinek ki törik a nyaka utána, a feketével ez nem volt tapasztalható.
Először az ajtók, géptető belsejét kifújtam, meg a falcokat ,és vissza raktam mindent az autóra,lökhárítókat kivéve. Ennek az az oka, hogy 37% gyöngy van a bázis festékben ,ami elképesztő sok, és féltem külön fújni szín eltérés miatt. De nem tér el a lökösöktől sem, patent.
Kapott egy mágneses tolatószenzort is, a lökös mögé kell beragasztani ,így nem kell a bumszli szenzorokat belefúrni ,és tud szép sima maradni a lököse :)
Most következik a motortér buhera, és a beltér :) Lassan tényleg egy új autó lesz.








Megtörtént a váltóolaj cseréjének az utolsó fele, úgyhogy mostantól friss váltóolaj dolgozik benne. Ezen kívül cserélve lett egy féltengely csukló, mert kifordított kormányállásnál kerregett.
Következő teendő a nyári gumik cseréje lesz.
Nagyon kopott volt a foggantyűm, az e-ablak körüli panel, igy hát a hosszú hétvégén sor került ezek szépítgetésére. Matt gumifestéket használtam, kiváncsi vagyok a majd 7 réteg mit fog kibírni

Megcsináltattam a nyári felniket. Volt még az előző tulaj által elkövetett pár járdázás nyom rajtuk, meg a gumis is szólt, hogy az egyik formája már nem tökéletesen kerek. Antracit szürke lett a szín, selyemfényű lakkal. Egy árnyalattal sötétebb mint az eredeti, szerintem jól fog mutatni felszerelve.

Igaz,nem könnyen,de idén is elérkezni látszik a tavasz.Így felkerültek a nyári kerekek.Előre kellett vásárolnom két új gumit,amit egy pár héttel ezelőtt már fel is szereltettem megelőzvén a tavaszi kerékcsere-mizériát a gumiszerelő műhelyben.
A téli szettet-természetesen-szépen megtisztítottam,leápoltam.Így várják az őszt.
Km.ó.állás:161.562




Tegnap volt egy kis szabadidőm, így megtakarítottam a MAP szenzort (bár ezt semmi sem indokolta). Nem volt igazán koszos... ezt tovább nem is részletezném, van sok részletes blog a témáról...
Annyit még hozzátennék, hogy a szenzor körüli kis műanyag védőkarika el volt törve, el se tudom képzelni miért... De ez a szenzor működését nem befolyásolja.
Emellett megtakarítottam a pedálokat (ebben semmi extra nincs), de a bal oldali lábtartónak a 4 csavarját is kiszedtem, és a 2 alsó csúnya csavart kicseréltem a 2 felsővel (ami szépek), így most a 2 alsó látható csavar olyan, mintha új lenne :)
