Blog
SanyiJTD árulta a 2.4-ről maradt kipufogó dobjait. Gyorsan lecsaptam rá, Sanyi gyorsan elküldte, én pedig gyorsan felrakattam :-)



A tetőkárpit tavaj elengedte a szövetet. Megpróbáltam visszaragasztani de elég gyászos lett. Csabo Cartárstól beújítottam a tetőkárpitot meg mindent sallangot (majrévasak, lámpák, napellenzők). Be is építettem. A tetőkárpitra ráfért egy kis takarítás. Pluszba elhoztam a küszöböket is... a végeredmény szép lett igaz normális képet nem tudtam róla csinálni.



Osztopán előtt május 24-én egy kátyúba hajtottam, s egy óriási csattanás követően éreztem, hogy baj van,de autómentő hiányában lassan Kaposvárra a megszokott szervizembe Alfa Mobil 98 Kft-hez el tudtam jutni, ahol soron kívül fogadtak s a mai napra elkészült az autó.
A jobb oldali lengéscsillapító alsó rugótányérja szadt le, s így két lengéscsillapító és két rugó lett kicserélve

Át lett alakítva az óra csoportja az autónak.
Hybrid műszert csináltunk belőle.
Tetszik a csőműszer design, de a facelift számlapok sokkal szebbek. Így át lettek szerelve a z FL számlapok, és fehér ledezés lett eszközölve rajta. Króm karikák is át lettek rakva, illetve 147-es Alfáról a kerete, mert ennek szürke, pont ,mint a kormány betét és a középkonzol. A GT-nek sima fekete, nem is értem miért.
Köszi Adrián!









