Blog
A motor 2019 március végén ki lett véve.... sajnos a tervezett beindítás elmaradt , inkább egy nagy motorfelújítás mellett döntöttünk. A mocit Carlo Attilio Tavola és Schulek Béla bácsi vette kezelésbe .

Olajcsere 10.000Km után ismét megtörtént, valamint Xenon lámpákat cseréltem, mert az egyik már szemmel láthatóan más árnyalattal világított. A új lámpák: Philips XenStart D1S 85415 4200K. Kicseréltem a váltó alatti konzolt és a közpékonzolt is teljesen újra, az előző tele volt horpadásokkal...

Eljött az ideje, hogy az első, német tulaj által elhanyagolt alufelniket széppé varázsoljuk újra. Ennek az eredményét láthatjátok előtte-utána! A lakkba kék színű pigmenteket kevertünk. Az összhatás a késő délutáni órákban jön ki, enyhe kékes fényt kapott így az alufelni. Ráadásként megkapta a felnikupak is az új matricákat.




2 különböző oldalról is kérdeztem le a kocsi adatait, történetét. Minden rendben vele.
Rossz volt a bowden a kocsiban, így egy teljesen új lett bele rakva. Tökéletesen működik.
229635 km-nél kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel csúnyán rozsdásak voltak a rugótányérok. Bilstein volt tervben, de egy cartársnő hirdetett új, 0 km-es Monroe-kat, 25000 Ft-ért párban. Ráadásul közel, Győr mellett. Tervben volt ültetőrugók beszerelése is, TZolitól hoztam egy garnitúra Eibachot. Mivel a bal hátuljából a csavarok több órás küzdelem után jöttek ki, rugócsere elnapolva, nem volt most rá idő. A csavarokat megtisztítottam, galvánsprayvel lefújtam. Felkerültek a listára első-hátsó stabilizátor szilentek, stabkarok és első lengéscsillapítók. Ezekkel együtt kerülnek majd be a rugók.





Vettem egy Dension bluetooth kihangosítót/cd-tár emulátort.
Csak a szokásos, az olaj, meg a négy szűrő. 356200 km.