Blog
-Két első gyári kasztni tartó merevítés alul, mert én ott emelem az autót, ha éppen nem a bölcsőnél
-Kettő darab foltozás az alvázon, és a vezető oldali ülés tartó hegesztés . Ezek idáig alapozóval vannak kezelve
-Első lökhárító rögzítése alul, + felkerült a koptató is
Több rohadás nem volt az autón












Első körben csak egy kis apróság
-Csomagtartó teleszkóp vég zsírozás, a gömbfej, nyekergés végett
-Kormánymű fogasléc zsírozás
-Bal és jobb első féknyereg csere betétekkel, használtan TS-ről való, de jó állapotban (a betétek is 70-80 %-osak) + egy frissítő festés
-Két hátsó gumi fékcső csere újra, a féknyereg előtti rész
-Olaj szűrő alatti szivárgás, egészen az olaj hűtés elosztóig. Ezek szétszedve, meg takarítva és pasztázva. + olaj hőfok jeladó betekerve












Az időjárást leszámítva tökéletes volt minden. Köszönjük a szervezést Hudini - nek. Jövőre folytatás ;)


Végre felkerültek a nyárigumik. Szerelést a nyíregyházi Marsoban csinálták. Teljesen profik.
Km: 25.730

Szomorú vagyok, viszont lassan lehet eladósorba kerül az autó. Semmi baj nincsen vele, csak mivel főleg pályázok, több értelmét látok egy dízelnek. Pár dolgot még simítok rajta, azután pedig hamarosan meghírdetem. Akit esetleg érdekelne a dolog előzetesen, az nyugodtan írjon. :)
https://kanyarfoto.com/en/photos?location=5&from=2019-04-21+15%3A23&to=2019-04-21+15%3A25&per_page=15&dates=&page=1
Szólt a bal hátsó, kicseréltem mindkettőt.
Album