Blog
-Első tengely:Textar tárcsa+betét
-Hátsó tengely: Febi tárcsa Brembo betéttel
Agyakat szépen letisztítottam drótkoronggal,ahogy a nagykönyvben elő van írva







156 553 km állásnál 8353 km után kicseréltem az olajat-olajszűrőt. Motul 8100 X-Power 10w60 és Mann Filter került bele. Olajleeresztő csavar maradt réz tömítőgyűrűt cseréltem rajta, csavarboltban kb 80 Ft darabja. Kicseréltem a rendszámtábla világítást is hagyományosra, kiszedtem a ledeket. Mivel az autó ezüstje kissé kékes, úgy döntöttem minden kiegészítő kék lesz. A motorburkolattal kezdtem.



Egyik reggel olajfolyfoltok jelentek meg a pedálok alatt.... Úgyhogy kapott egy új felső kuplungmunkahengert!
Olaj,olajszűrő,gázolajszűrő,levegőszűrő
Km:265.000
- 2db téligumit teljesen le kellett cserélni nert kuka lett :(
Kapott 2db Kormorán 225/17/50-es gumit.
2db Yokohama maradt.... azok következő válltásnál cserélődnek.
Útközben folyamatosan sípolt az autó, már megszoktam mivel nyáron beállítottam a sebesség korlátott. De az utolsó jelzésnél pont gurultam ki egy pihenőre. Check Engine. Jaj de jó, megpörgethetem a szerencsekereket... P2081-es ( hőmérséklet érzékelő a Diesel részecskeszűrő előtt) hibakódott nyertem.
Töröltem a hiba kódot a Rádió segítségével, viszont másnap újra beugrott egy kávéra... Valószínűleg kontakt hiba, vagy itt a vége.


A fényképek közt megtaláltam a július 10.ei olajcsere képeit. Szóval a 186.000es július 10.en volt elvégezve...😄
