Blog
Amíg garázsban van addig neki álltunk szétkapni, úgyse megy sehova. :D
A bőr üléseket elvittem egy remek kárpitoshoz, ahol felújítják és rendbe szedik őket. :D Elég rossz állapotban voltak már, főleg a két első. Összegezve: szivacsozás ki volt ülve már; a háttámla el volt hajolva, vagy törve; egy két helyen lejött a festék, mert utólag lett már festve itt-ott, de nem valami szakszerűen. :D Kiváncsi leszek a végeredményre. :)
Mivel a hátsó ülés mögött van az A/C így azt is kikaptuk. Nem volt egyszerű, mert már jártak ott előttünk, és kicsit gányolva volt.. :D
Egyenlőre csak eddig jutottunk. Nem kapkodunk el semmit.. :D
Úgy gondoltam, hogy télen nem fogom használni, mivel szeretném megőrizni ezt a remek állapotát az autónak! Tavaszra felkészülünk, cserélve lesz minden ami kell, és végleg orvosoljuk az összes hibát remélhetőleg. :)

Na nézzünk rá a gyújtásra a 6-os hengernél. Elég érdekes volt. Nem belevaló gyertya van ott, így a pipa is majdnemhogy kogyogott rajta. Persze hogy kimarad a gyújtás így. :D
Rendeljünk 6 db gyári gyertyát akkor. :)
Az alapjáratra visszatérve, még nem jöttünk rá hogy miert csinálja. Hidegen jó, melegen meg le akar állni az autó. :D hagyom fél órát állni, utána meg jó egészen másnapig. :D
A másik hogy miert nem megy? Jó kérdés. :D de szerintünk az üzemanyagrendszerben lesz valahol a hiba. A/C elég hangos már, lehet nem tudja a nyomást, vagy azt a szállított mennyiséget ami kell neki fordulaton. :D meg a sípolás mellett más hangok is jönnek a tank felől. Olyan mint egy betonkeverő ami teli van csak kaviccsal. :D
Mind1. A hiba keresést elnapoljuk, addig max 3000-es fordulatig használjuk. :)
Na mint utobb kiderült, az autó 1Bar töltőnyomás helyett 0,2Barral üzemelt. Érezhetően nem is úgy ment, mint ahogy illene neki. Néztük a csöveket, rendben volt mind. Nem tudom miert, de próbaképp kicseréltük a folytószelepállásérzékelőt, ugyis volt kéznél 1. :D Nézzük mit csinál a véhat. :) Hát az alapjárat eltűnt.. Mind1. Próba út: Nagyon az öröm, hiszen előbújt a teljes töltőnyomás! :D mint az állat úgy ment 5 percig, majd ezután jött, hogy 2500-3000-es tartományban ledurrogot, ledadogott és nem ment tovább.. Félgázon el lehetett forgatni 3000 fölé is, de végig rángatott /nagyon érezhetően/... Na megálltunk, nem kínozzuk tovább. Diagra radug, csatlakozik, hibaolvasás... És semmi, vagyis csak annyi, hogy a 6-os hengernél időszakos gyújtáskimaradás van. Na mind1. Mai napra ennyi. Folyt köv.
A hazaút egész kellemes volt, de éreztem, hogy valami nincs rendben.. 4000-es fordulat felett nagyon finoman rángatott, de éppen csak érezhető volt. Szerintem másnak fel se tűnt volna.. :D
Összeségében ezt a kis dolgot leszámítva egy kiváló, jó állapotnak örvendő GTV. :)
Már most imádom! :)
Akkor kezdjük a legelején, sokat kerestem a típust és végre megtaláltam számomra a legmegfelelőbbet. Tudom, hogy gondos kezekből került hozzám. Köszi Sanyi. Ígérem nálam is megkapja a törődést. :)
Igazából nem szeretnék alakítani rajta mert ez így tökéletes, ami megfordult a fejemben talán egy ablalfóliázás és nyárra valamilyen szép gyári alufelni.
Már most imádom...
105875 km kötelező szervíz 10000-nél (kicsit alatta) Selénia olaj, olajszűrő,légszűrő, aktív szenes pollenszűrő. Szerencsére semmi egyéb kiadás nincs a kocsival, csak az a fránya benzin.
Ma szomorú szívvel megváltunk egymástól! Sajnos annyi baja volt szegénykének, hogy nem érte volna meg a ráfordított idő és energia! Egy cartársunk vitte el, remélem kap új szívet és sikeresen felújítja a donorból ami van neki! Szeretném még úton látni, remélem hasonlóan szép jövője lesz, mint a 155 -nek! És mégegyszer "hálás köszönet" Bagoly Sándor debreceni "cartársunknak", hogy több mint félmillió forintot kidobhattam az ablakon!
Hihetetlen, de már 4 év eltelt a vásárlás óta. Az autó idén már 10 éves lesz. Ez az év nem volt kilométerekben bővelkedő össz-vissz 9000km került az autóba, erről továbbra is a motor tehet, mert jó időben inkább azzal megyek / megyünk mindenfelé. Az autó már szinte hozzánk nőtt. 146000 km