Blog
A blokk oldalán látni, hogy a hf tömítés megadta magát. Előző tulaj azt mondta azt cserélték. Lehet, mert adott egy komplett tömítés készletet, amiből a hf-, és a szelepfedél tömítés hiányzott. Na most ez vagy silány minőség, vagy a hf-t nem csiszolták meg, vagy nem húzták nyomatékra. Kicsit félve álltunk neki, de amit szét lehet szedni, azt össze is lehet rakni. Folyamatosan dokumentáltunk mindent, és megírt zacsikba raktuk a csavarokat. Majd csak lesz valahogy!
:)





Dév kolléga 3óra alatt profin szakszerűen lecserélte a vezérlésemet , sok köszönet neki!
Az alkatrészeket Erhard-tól rendeltem , rá 2 napra meg is érkezett minden.
km óra : 212.210
Közeben kiderült vehetek jobb felső lengőkart is.



Kicseréltem a hátsó fékcsöveket, mert a bal nyergem állandóan szorult.... na ettől nem lett jobb, új nyereg kell, de legalább ez is új. CORTECO került bele, pár évet biztos kibír.
Mivel kb. 300 km-s táv után a kuplung megszűnt létezni, kicseréltük a kinyomócsapágyat is. Szívtam vele egy keveset, de lényegében semmi extra. Csak a váltót kell levenni :) Egy gumicsövön szivárgott az olaj a szervóból, azt is kicseréltük, ha már arra jártunk.

Bal belső féltengelycsukló cserélve. Egyik napról a másikra elkezdett fordulatonként kattogni, az autót felemelve a belső csuklótól jött a hang a kattogó hang a kereket megforgatva. Szervizköltségem nem volt mivel sk. csináltam, ezért volt haszna hogy autószerelőnek tanultam :) igaz nem azzal foglalkozok már 17 éve
Már a vezetőülés nagyon darabokban volt (nem ment az emelője, a bal oldalon nem volt tartása, így a felújítás helyett a csere mellett döntöttem. Sikerült jó áron szereznek frankó üléseket. Bár FL előttiek, de tényleg rendben vannak és van bennük Alfa hímzés! :)
Kaptak egy autoglym-es tisztítást, meg kitakarítottam a vasat is rendesen, ha már hozzáfértem.


Ma sikerült el mennem a rendelt alkatrészekért.
Kapott 6L Selénia Racing 10w 60 as olajat ( Sokat agyaltam milyen olaj legyen benne,de maradtam a gyárinál.)
4db felső lengőkar szílentet (Moog)
Termosztátot (Behr Italy)
Alsó kuplung munkahengert (Brembo)
Hátra fékbetétet (Textar)
6 db gyertyát (NGK PFR6B)
Olaj szűrőt (Mann)
Levegő szűrőt (Mann)
Pollen szűrőt
Szívó sor tömítést
Vezérműszíjat (Gates)
Hosszbordás szíjat (Gates)
Természetesen a megrendelt alkatrészekért is Alfával mentünk,ahogy azt kell.!:))
Már 2013 őszén megvettem az első pár nyomtávszélesítőimet, akkor kényszerből. Muszáj volt a fékek miatt, mert se a Ducati Corse nem fért el, se a TI. Miután felszereltem a TS-re így a szettet, elég bambán mutatott, hogy a hátsó tengely látszatra jóval szűkebb, mint az első. A JTD-n 2014-ben annyira nem tűnt fel, mert ott optikailag elviszi az, hogy az eleje ül, a hátulja meg fent pucsít a magasban. Eddig bírtam 1 pár nyomtávszélesítővel. Egy tag hirdetett 2 20mm-s nyomtávszélesítőt 9 darab csavarral 20€-ért (6000Ft környékén mozog), így gondolkodás nélkül megvettem. Legutóbb 60€-t fizettem értük és azt hittem, hogy jól jártam. Picit koszosak, itt-ott van APRÓ sérülés rajtuk, de az ár szimbolikus volt, így csak csendben tartom a szám.





