Blog
Egybol kellet javitani, cserelni a kovetkezoket
küszob hegesztes £ 30, jobb felso lengokar csere, bal oldali kulso gumiharang
izzo cserek tompitott, fenyszoro is.
152300 miles
Problémák amiket meg kell oldani:
Kormsnymu gond valoszinu a kormányösszekötő rúd kotyog igy csere (steering rack )(kicserelve)
Hátsó rugók csereje coil spring rear (meg raer)
légzsákok nincsenek bekötve
légkondi átnézése egy cso a motorterbe lyukas
motorburkolat beszerzése (felül bal oldalon van az olajtolto)
féktárcsák és fékpofák csereje elol es hatul (megoldva)
tolato lámpa csak egyik ég (ossze volt minden mindennel kotve igy nana
futomü beállitás elotte also lengokarok csereje es stab. Palcak
lengokarok also és felso átvizsgálása hatul is a futomu reszek csereje(sokadjara de ez is megvan)
infocenter halvány és csikos
motortérbe bizti burkolat fedlap (be volt esve a motorterbe 1 ev mulva meglett)
Motorburkolat alul
Jobb hatsó ablak nem működik és nem a motor a gond
hátsó lokos vontatoszem eltakaró hiányzik
motorterbe lampa burkolat 1db(beszerezve egy masik rossz lampabol)
embléma vigette vagy alu 1db(megveve)
vezerles csere (timing cam belt) vizpumpával, gorkokkel
(guide pulley és tensioner pulley)
olaj 5w-30, olajszuru uzemanyagszuro, a levegoszuro Mann
£ 280
ékszij csere (fan belt) £ 15 és fesz. gorgo (tensioner pulley) £ 75
ossz £430
153480 miles



Féktárcsák, fékbetétek cseréje.
Olaj, olajszűrő, légszűrő,pollenszűrő csere.
Ékszíjtárcsa csere.
Tőcsavar csere.
Résolajcső csere.
Izzó csere.
Km: 254.881

Az utolsó bejegyzésből ítélve a tél tényleg eseménymentesen telt :)
A jobb idő elérkeztével, felkerültek a nyári kerekek, így máris más :)


Kicseréltem a kézifék köteleket, a hátsó féktárcsát (Brembo) + a fékcsúszkákat.
A kézifék kötél első részénél a gumi alkatrésznél valami nem sikerült. Szerintem nem egyformák. :-) (4.kép) A régit megmentettem az ment vissza.
Km.: 197090




Bekerült a gépbe egy kis biztonság. :-) Egyik legjobb minőség. Másik járműbe is lesz egy ilyen behelyezve.

Kiégett a helyzetjelző, és már rég ki akartam próbálni valami jobb fajta tompított fényszórót, úgyhogy vettem Osram Night Breaker Unlimited-et. A látási viszonyok határozottan javultak, szerintem megérte az árát. Majd kiderül meddig bírja, az 500Ft-os tungsramok másfél év alatt nem égtek ki.
Valami egyszerű megoldás érdekelt, így úgy döntöttem magam készítek egy telefon kihangosítót. Az alany egy egyszerű headset volt. Maga a kihangosító egy 4 pólusú jack dugóval csatlakozik a telefonhoz, amin keresztül a rádióra küldi a hangot. Rádión a cd tár helyére kötöttem a hangot, így telefonálás előtt meg kell nyomnom az "SRC" gombot, hogy a cd tárra váltson. Mikrofont a km óracsoport keretének aljába építettem be, csak egy apró lyuk árulkodik arról, hogy ott van. A jacket pedig a kartámasz alatti hosszúkás mélyedésben vezettem ki, amúgyis ott tartom legtöbbször a telefont. Egyedüli hátrány talán, hogy ugyanúgy a telefonon kell fogadni a hívást, valamint van némi interferencia, de mindettől eltekintve tökéletesen működik.
Természetesen minden vezetéket bevontam textil bandázsszalaggal, mint ahogy azt illik.






Elég jó idők voltak mostanság, és ahogy az előrejelzést látom, nemsokára ittvannak a 20 fokok is. Ennek örömére felkerültek a nyárigumik.