Blog
Meguntam, hogy nem látok rendesen és szemész helyett, az Unixba mentem 1 pár Osram Night Breaker Unlimited H7-ér. Az egyik izzóm amúgy is kiégett és már régóta szerettem volna kipróbálni ezt a sokak által dicsért fényt. Megérte. Sokkal messzebbre látok. Az optikussal még várok.
Lekentem az üléseket Autogymes bőrápolóval, mert már régen kaptak naftát.
Osram Night Breaker Unlimited H7: 5990.-
Téli le, nyári fel. Szemügyre vettem a téli garnitúrát és minden ok, szép egyenletesen kopott. VÉGRE!
Még 1 indokkal több, hogy hazajöhessek Ausztriából. Főnök rendi volt, adott 4 napot elintézni a dolgaimat. Vizsgával minden oké volt, csak a turbó szabályozó szelep fosta össze magát. Körforgalomból akartam kigyorsítani, de csak én, az autó nem. Szabi csinálta...cserélte.
23.000.- szép magyar forint volt.
A műszaki szintén valami ilyesmi: 25.000.-
Nos mivel széthúztam a benzinszintmérőt,és minden rendben zajlott,így rájöttem minden jó a benzinnel viszont a lambdaszondát cserélni kell!!!Ezért a nagy étvágy,és nem a mérőm mér rosszul.Ezért nem reagál mindig a gázfröccre 2-3sebességben.Ezért a túlzott benzinszag...!
Beszerzésre került ma 2 új DEBICA PRESTO nyári gumi 195/50 R15 méretben. Gumikat a http://automax.hu/ oldalán rendeltem és a Soroksár úti AKH guminál lettek átvéve. Így ma felkerültek végre a nyári gumik is.


Hosszú keresgélés után sikerült beszerezni egy megfelelő hátsó légterelőt.
Színre fújás után fel is került a helyére.



Ma reggel nekiállok kivenni a benzinszintmérőm,mivel volt benne bő 6-7 liter benzin,mellé tankoltam 26 litert és még a feléig se ment fel a mutató!Megtettem 50km-ert(városon kívül) és lement a negyede alá!147km-nél(2015.03.26 este 11óra)nulláztam és kapott még 10 litert!Nagyon kíváncsi leszek mit hoz a délelőtti bütykölés!
Nos október elején került hozzám GIN a 145 .6 Boxeeka.
Azzal kezdtem,hogy olajat cseréltem.Egész normálisan evett!Viszont a váltóházból olyan hang jött,amit már nem bírtam elviselni!Nagyon kopott volt a váltó,így kerítettem egy kevesebbet futott,jó állapotút.Váltó+munkadíj=45000 magyar forint!Visszajött a kocsi,hát ég és föld!Ezután kiégett a refim visszajelzője.Bár erre mai napig nem jöttem rá hol kell keresgélnem!Aztán jött a november-december!Decemberben irreálisan megnőtt a fogyasztás. 50km 15 liter benzin,és nem volt erő!Nagyon megijedtem,nívópálca kihúz és a 4 liter olajon kívül még kb 3liter benzin volt az olajban!Hívtam a szerelőt de Tisza Sanyinak nem nagyon volt ideje.Így bízva egy típustársamban az ő szerelőjéhez vittük:kihagytak a hengerek,gyertyacserével kezdett,nem lett jobb,aztán mérte a gyertyakábeleket,jók voltak,jött a gyújtótrafó!Egy Cartárstól szereztem bontottat ami jó volt!Mivel felhígult az olaj így azt is cserélni kellett!38000 forintos mutatvány.Kész az autó,elhoztuk szépen pörög húz...!Most pedig az a probléma,hogy remélhetőleg a benzinszintmérőm elromlott!
Sikerült kicsinálnom a jóöreg 100w-s SAL mélynyomómat. Úgy voltam Vele, hogy pár hetet kibírok nélküle aztán majd veszek egyet Áprilisban. De annyira bántotta a fülem a hiánya, hogy vadásztam egy 400w-s Pioneer-t bele.
Hiába nem nagy márka a SAL, Nálam 4 évig szuperül ment úgy, hogy használtan vettem.
A hangzás mondjuk sokkal jobb lett most! 😊


Elkezdtem a "kopogásmentesítést", már tavaly novemberben, most folytatom.
Ma kicseréltem a kormány-összekötőt (Monroe), kormány-összekötő gömbfej (Moog), első és hátsó stabilizátor összekötőket (TRW). Hétvégére hagytam a stabilizátor szilenteket, valamint jövőhéten kicserélem a féltengely csillagot, porfogót.

