Blog
Valami kifingott a motortérben... iszonyat visítós hanggal adja tudomásomra a kicsike... :( Úgyhogy gépház állj! Valamelyik szíjnál lesz a bibi...
kifogyott klímagáz pótlása
Km állás:218.491 10.000ft Szentlőrinc Kanizsai Autójavító kft
klímatisztítás: 2200
km állás: 218.760
saját kezűleg kicserélve Boschra:25.534+Áfa cikkszám:0280218001
lengőkar vétel bal: első 20412+áfa cikkszám: trw jct 375
lengőkar vétel jobb első: 20412+áfa cikkszám: jct376
stabilizátor kitámasztó 2db:3162+áfa cikkszám:27283/1
tolatólámpa kapcsoló: 1947+áfa cikkszám:46410523
kormánygömbfej (trw jte182):4608+áfa
kormányösszekötő (trw jte187):4608+áfa
(magneti marelli kuka a gyári üres bosch doboz tetején)



Vétel után felfegyverzés: műszaki táska, háromszög, elsősegély, izzókészlet, ledes helyzetjelző előre, tompított fényszóró csere, egy kis szélvédőmosó, polír.
169850 km-nél volt cserélve olaj, gyári selénia TD 10w40-re, ezzel együtt az összes szűrő és még az aksi is. Ami már a vétel után történt az én költségemre a vezérlés csere, 174000km-nél a komplett vezérlés csere és a vízpumpa.
Komolyan mondom ez a kocsi utál engem. Generátor után most elfosta magát a klímakompresszor. Csak hogy megint ugyan ott meg kelljen bontani. Most már viszont ez csak akkor következik be ha a vezérlést is cseréljük. Ja és a hab a tortán, hogy valami büdös ökör megkarcolta az első lökös bal oldalát. Elegem van... :D
Néhány bevezető sor:
Az autó a megvételétől rázott, remegett. Reméltem, hogy csak a féltengelyek, de felújítás után semmit nem változott az autó. Sajnos egy óvatlan pillanatban elindulásnál nem 1-ben indultam, hanem kettőben, onnantól meg katasztrófa volt a vele való közlekedés. Az i-re a pontot az tette fel, amikor Kassán sikerült egy fasziba beleszaladnom és beakasztani a vonóhorgát a scudetto közepébe.
Elkezdődött hát a felújítás. Kezdetben vezérlés csere, lendkerék, kuplung szett, turbo felújítás, nagy IC, karter pakolás cseréje, színváltoztatás, volánmű rendberakása, motortartó bakok cseréke.
Első körben a motor és a váltó kiköltöztek a helyükről. Mivel munka mellett csinálom, így csak délután és hétvégenként van rá időm, elég lassan haladok.
2015. 05. 21.
Sikerült kiszednem egy beszakadt tőcsavart a kipufogó leömlőnél, nagy sikerélmény. Levettem a kuplungot és a lendkereket, valamint előkészítettem a motort a vezérlés cserére. Közben csiszolás, takarítás a motortérben.
Km: 149002
Xado olaj és szürők cseréje.
Anyag: 17,2K
Support: 3
Ma végre bekötöttem az autórádiót, új hangszórók elöl-hátul (tegnap érkeztek meg)
Mostmár nem csak a motor szól :)