Blog

>> EseményKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2015-05-22

Valami kifingott a motortérben... iszonyat visítós hanggal adja tudomásomra a kicsike... :( Úgyhogy gépház állj! Valamelyik szíjnál lesz a bibi...

>> SzervizGiorgio145 // Alfa 145 1,4 Twinspark // 2015-05-04

km állás: 218.461

ablaktörlőlapát magneti marelli
olaj
olajszűrő
légszűrő
pollenszűrő

 
>> SzervizGiorgio145 // Alfa 145 1,4 Twinspark // 2015-05-04

kifogyott klímagáz pótlása

Km állás:218.491 10.000ft Szentlőrinc Kanizsai Autójavító kft

klímatisztítás: 2200

 
>> SzervizGiorgio145 // Alfa 145 1,4 Twinspark // 2016-03-02

km állás: 218.760

saját kezűleg kicserélve Boschra:25.534+Áfa cikkszám:0280218001
lengőkar vétel bal: első 20412+áfa cikkszám: trw jct 375
lengőkar vétel jobb első: 20412+áfa cikkszám: jct376
stabilizátor kitámasztó 2db:3162+áfa cikkszám:27283/1
tolatólámpa kapcsoló: 1947+áfa cikkszám:46410523
kormánygömbfej (trw jte182):4608+áfa
kormányösszekötő (trw jte187):4608+áfa


(magneti marelli kuka a gyári üres bosch doboz tetején)

 
>> EgyébThompson1233 // Alfa 156 1.9 JTD 110LE // 2015-05-22

Vétel után felfegyverzés: műszaki táska, háromszög, elsősegély, izzókészlet, ledes helyzetjelző előre, tompított fényszóró csere, egy kis szélvédőmosó, polír.

 
>> SzervizThompson1233 // Alfa 156 1.9 JTD 110LE // 2015-05-22

169850 km-nél volt cserélve olaj, gyári selénia TD 10w40-re, ezzel együtt az összes szűrő és még az aksi is. Ami már a vétel után történt az én költségemre a vezérlés csere, 174000km-nél a komplett vezérlés csere és a vízpumpa.

 
>> SzervizSanyi // Alfa 159 SW 2,4 JTDm Q-Tronic // 2015-05-22

Komolyan mondom ez a kocsi utál engem. Generátor után most elfosta magát a klímakompresszor. Csak hogy megint ugyan ott meg kelljen bontani. Most már viszont ez csak akkor következik be ha a vezérlést is cseréljük. Ja és a hab a tortán, hogy valami büdös ökör megkarcolta az első lökös bal oldalát. Elegem van... :D

Néhány bevezető sor:

Az autó a megvételétől rázott, remegett. Reméltem, hogy csak a féltengelyek, de felújítás után semmit nem változott az autó. Sajnos egy óvatlan pillanatban elindulásnál nem 1-ben indultam, hanem kettőben, onnantól meg katasztrófa volt a vele való közlekedés. Az i-re a pontot az tette fel, amikor Kassán sikerült egy fasziba beleszaladnom és beakasztani a vonóhorgát a scudetto közepébe.

Elkezdődött hát a felújítás. Kezdetben vezérlés csere, lendkerék, kuplung szett, turbo felújítás, nagy IC, karter pakolás cseréje, színváltoztatás, volánmű rendberakása, motortartó bakok cseréke.
Első körben a motor és a váltó kiköltöztek a helyükről. Mivel munka mellett csinálom, így csak délután és hétvégenként van rá időm, elég lassan haladok.

2015. 05. 21.
Sikerült kiszednem egy beszakadt tőcsavart a kipufogó leömlőnél, nagy sikerélmény. Levettem a kuplungot és a lendkereket, valamint előkészítettem a motort a vezérlés cserére. Közben csiszolás, takarítás a motortérben.

 
>> SzervizRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2015-05-14

Km: 149002

Xado olaj és szürők cseréje.
Anyag: 17,2K
Support: 3

>> EgyébZsoltikj ૐ // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2015-05-21

Ma végre bekötöttem az autórádiót, új hangszórók elöl-hátul (tegnap érkeztek meg)
Mostmár nem csak a motor szól :)