Blog
Jól elfelejtettem írni, miután kicseréltem a trafókat. Trafókat... többesszámban.
Volt egy olyan érzésem, hogy ha 1 trafó tönkre megy, akkor azt követi majd egy másik is. 2 trafót vettem így kapásból, hogy legyen egy tarcsi. Na jó, azért kettőt, mert mikor
szétszedtem megnéztem mindet, hogy hátha volt már cserélve közülük néhány és volt... kettőt már valaki cserélt előttem.
Kicseréltem a kettes hengert, aztán még másnap délután meghalt a 4. hengeré is.
Jól ki vannak ezek számolva. Így rögtön lett helye a másik trafónak is.
Na mindegy, jó megérzés volt, most egy teli vizes pezsgős pohár szépen megáll a blokkon, semmi rázkódás, gyönyörű alapjárat.
Viszont, hogy ne unatkozzak beesett a kuplung. Ez 250.000km-nél nem csoda.
Kap egy alsó-felső munkahenger és egy kuplung szerkezet cserét.
Szerintem ez lesz nálam az utolsó szervíze, mert kell egy kombi, nem férünk el.
Miért van az, hogy mire összeáll egy autó, addigra valamiért mindig el kell adni...
A tetőt lefóliáztattam, mert a lakk bemattult rajta, elég jampi lett. Jól áll neki, megy a sötétszürkéhez. A motorház tető is matt volt, viszont az szebb gyári fényen, a fényező gyönyörű munkát végzett. Szép lett.

VTT alatt lezuhant a bal-hátsó ajtóban az ablak. Erhard gyorsan küldött egy újat és ma sort kerítettem a cserére. Kb. egy órát vett igénybe a művelet és újra helyén marad az ablak.
Egy cserélhető fejű csavarhúzóval és egy villás kulccsal kicserélhető a szerkezet, így nem igényelt szakembert a beavatkozás.

244000 km-nél megtörtént a vezérlés csere.
Vezérműszíj Dayco
Vezérlés többi része SKF
Vízpumpa gyári
Munkadíj:15000Ft
Alkatrész:50000Ft
Mivel még nincs rohadás az autón és még a gyári alvázvédelemmel volt ellátva , ezért ezt is még most megcsináltattam , kerékjárati ívekkel együtt ..
Van két kavicspötty...szóval menni kell javítani. Hamarosan a lökövel...
Cserélnem kell a jobb hátsó gumit. Tervben is volt, meg is van a tartalék...az oka az, hogy egy idiótát elütöttem, na jó nem. Hanem nekem jött biciklivel, mert a piától mindenki okos. A kétsávos úton szlalomozott a külső sávban, amikor a zebrán úgy döntött, hogy balra fordul és keresztezi az utam. Hát még ilyet. Megálltam, de mutogatott, hogy menjek tovább, mert minden oké! Kit érdekel, hogy neki mi baja lett? Vicc! Mostanában veztni sincs kedvem, mert az emberek nem tudnak közlekedni. Nyomorékoskodnak az úton...amikor kikerülnéd, akkor odatapos...nem mesélem, mindenki tudja...veszek egy Zsigulit...