Blog
Az első futómű kicsit le volt gatyásodva. Kigyorsításnál a jobb oldal rángatott, a féltengelyre gyanakodtam. A gyanú helytálló volt, viszont megbontás után kiderült, hogy nagyobb a baj. Cserélni kellett mindkét oldalon elöl az alsó és felső lengőkarokat, és a féltengely csillagokat. Ezen kívül volt néhány apróság, ami orvosolva lett. Nem szólt a duda, lógott a motortakaró burkolat, a bal oldali A oszlop belső kárpitja is lifegett. Valamint a bal első lámpa alatt nagy volt a hézag a lökhárítónál, az is meg lett igazítva. Ezeken kívül felkerültek a téli kerekek is. A művelet Zé műhelyében készült.

kapott két év műszakit, meg két alsó lengőkart, meg két kézifékkötelet.
Tegnap estére elhullott a bal helyzetjelző izzó. A sötétben már nem akartam kínlódni vele, ma cseréltem ki. Izzó volt (van) még a kesztyűtartóban, szóval csak pár percnyi időmbe került.
A munkaidőmből, szóval még jól is jártam. :)
megérkeztek a frissen vásárolt alufelnik téli abroncsokkal
sajnos elsőre a felszerelés nem sikerült, mert a 18-as felnik ET41-esek, s a 17-esek ET38-asok, így nyomtávszélesítő kell, mert éppen beleér a mellső fékbe a felni
így a csere elnapolva



Másfél év után Helembai Zoli cartársnak köszönhetően össze lett rakva a kocsi. Az utolsó hiányzó elem a csomagtartó ajtó belső borítása volt. Sikerült megegyezni, majd pár hét várakozás után hozzám is került hugomtól. Egy tökéletes állapotú, karc és sérülésmentes borítást kaptam. Végre örömmel nyitom fel a csomagtartót.


- Motorolaj (Selenia PE WR 5W30 4,2 liter) és olajszűrő (Hengst E826H D268)
- TCT hidraulikaolaj (Tutela CS SPEED 0,5 liter [csak a tartály])
- Első féktárcsák (Textar 92145003) és fékbetétek (Textar 2434001) cseréje
91 300 km
Szétkopott a váltógombom, a bőr kiszakadt, a fém betét karcos volt, megérett a cserére...
Mivel a gyári horror áron van ezért a műanyag után gyártottra szavaztam, mégiscsak úgy néz ki mint az eredeti csak nem bőr.
Először eBayről rendeltem de a Magyar Posta cím azonosítási hiba miatt visszaküldte Lengyelországba, a feladóhoz 2x is. Szóval úgy döntöttem elmegyek Tatára és az Olasz autóbontóból szerzem be.
2féle volt: gyári (de ez nem azt jelenti hogy bőr, hanem hogy alfás dobozba van stb) és után gyártott. A gyári elnevezésű 15 ezer az után gyártott 8 ezer. Hát megnéztem közelebbről mindkettőt és egyetlen egy különbség van a kettő között, a dobozon kívül, :) hogy a gyáriba bele van ütve a cikk száma. :) Annyira összekeveredett a kettő a kezembe hogy utána az eladó srác se tudta megmondani melyik melyik. :)
Szóval megvettem a 8 ezer forintosat, aztán kicseréltem. Ja és a kaptam egy tök jó kulcstartót is, ajándékba. :)
Tipp: két ülés közzé be kell ülni és erősen kell felfele húzni. :) Ja és orra, fejre vigyázni. :)



Ma rádöbbentem mi a rossz a 19"os nyári TI kerekemben: az hogy ilyenkor le kell venni 😡
Mai napon ismet felkerultek a teli gurulok.
Gyari 16"-os alukerek es 7.5mm-es gumikkal :) 205/55 r16
Bar nem olyan mutatos,mint a nyari,de annal praktikusabb.
