Blog
A napfény tető fogaskereke elkopott és ezáltal nem mozgatta rendesen a síneket.
Nem lehet kapni ilyen fogaskereket, ezért egy profi fogaskerék gyártó szakemberrel legyártattam újra és ez sokkal tartósabb lesz :)
A fogas kereket Sárközi János készítette. http://www.fogaskerekgyarto.hu/
Ajánlom mindenkinek ha valami hasonló dolgot kell elkészítenie.
Fogaskereket én cseréltem.
Naptető típus: Webasto hollandia 300 deluxe medium



247400km
Kötelező gondoskodás.
Olaj: selenia ,olajszűrő Sofima, levegőszűrő :Sofima.
Saját munka.
Tegnap pont lett téve a nehéz indulás ra is. Az öninditó volt a ludas benne, a bolygomű kopott meg ami keresztbe rántotta forgórészt így meg feszült az egész. Lasan tekert és sok áramot vett fel. Egy bontott darab került a helyére, szétszedés kis takarítás és zsirzást követöen. És láss csodát egy pöccre indul.
Eladtam... nagyon sajnalom, nehezen hoztam meg ezt a dontest, de most masra kell az erte kapott penz... :( De 1-2 ev mulva talan egy 1.8 TBI fog ujra a haz elott allni... :)
A Facebook alfás csoportjába hirdették ezt a jó kis fejegységet. Egész korrekt áron. (új ára: 90eFt környékén mozgott)
Android rendszerű, 1Din méretű, van benne navigáció, kihangosító, ipod vezérlés, letölthető appok és egy csomó okos funkció. Gondoltam adok neki egy esélyt. Nem is tétlenkedtem, írtam a tulajnak, elutaltam a pénzt és 2 nap múlva megérkezett a kicsike.
Beszerelve sokkal szebben szól, mint a Pioneer ami benne volt.
Utólag akadtam rá a neten, hogy eleinte a 4C Alfákat is ilyen fejegységgel értékesítették.






Elkezdett haldoklani a generátor, néha néha felvillant a töltésjelző. 3 hónapot bírt így ki, mikor az első hideg reggelen nem indult az autó, egyértelmű volt hogy a generátor már nem tudja ellátni a feladatát. kapott egy újat. Nagy nehezen, de sikerült kipasszírozni a régi generátort, igaz nem oldalt a futóműnél, mert ott nem fért ki, akárhogy is forgattam, a futóművet meg nem volt kedvem szétszedni, de szerencsére hátul fölfelé kifért. visszafelé ugyancsak nehezen de sikerült bepasszírozni, van töltés is rendesen.
Ennek is eljött az ideje, mivel a hátsó lengéscsillapítók úgy döntöttek elengedik magukból az olajat, és hát a közlekedés egy rémálom volt vele, kanyarban úthibákon olyan érzés volt, mintha kötéllel rángatnák a hátulját oldalirányban. Magnetti Marelli került bele, hát nem volt olyan egyszerű mint a 145-ön a csere, de abszolváltuk, csak ne kellene a fél belteret is kiszedni ahhoz hogy hozzáférjünk a tetejéhez. A stabilizátor rudak cseréje már hamar ment, most újra jó a hátulja, lehet tempósabban is közlekedni.