Blog
Kicsit túl léptem a megszokott 10 ezres csere periódust. De végre lecseréltuk az olajat.
Selenia 5W40
Km: 131085
Már nagyon rég fotózgattam km állásokat, de nem is volt olyan kocsim soha, amiben ennyire kevés km volt, ezért lőttem a 67 ezerről is. Plusz az IKEÁs ültetésről, egész sok minden befér a kocsiba, az MX5tel bajban lettem volna :)



A drágaságom kisebb motor generálon esett átt..:) élmény volt szerelni ..sajnos a leőmlő az el van ferdülve rajta..:( kint valaki meg nyomta vagy fent akadt vele az előző tulaja..:/ sajnos nagyon szépen mert a kereszt merevitő nél a gyári hegesztés is eltőrt..:/ most Nálam van .. jó kezekbe kerűlt és ez a hiba is ki lett javitva rajt... és amint ki lett hozva a kereskedőtől rá 1.2 hónapra eset is átt a vezérlés cserén.. tömítések cserén stb..:) egy kisebb motor generált kapot..:)...élmény ez a kis autó..:)





Ördögi km állást rögzítettem az M3-ason. A kocsi remekül muzsikál, elégedett vagyok eddig Vele. A tetőablak autópályatempónál elég hangos ha nyitva van, akár bukóra, 100ig egész kellemes, de főleg városban a tuti.

Ki lett cserélve a légszűrőházam. Az enyém el volt törve a csavarozási pontoknál, ahol a tetejét csavarozom rá a házra. Sajnos újat már nem lehet kapni, így maradt a bontott. Elég sok dolgot le kellett szerelnem, hogy fentről ki tudjam bújtatni, de sikerült. Kapott új légszűrőt is, gyárit.
Km: 172.004
Cooler kifujt így kaptam egy csere darabot amit ma kicseréltünk. Valamint át vettem a 4 pontos övemet és szintén be is lett szerelve.


Elkezdtem végre a munkákat az autón! Egy kis jó idő,némi elszántság és hajrá.
Első körben felmértem mit is kellene csinálni. Hosszú lett a lista.
Ami kész eddig:
Olajcsere ( Selenia wr 5w40)
Olajszűrő csere (Alco)
Levegő szűrő (Alco)
Pollen szűrő (Alco)
Gázolaj szűrő (Gyári)
Fel kerültek a nyári papucsok
Tempómat érzékelő be volt ragadvan a kuplung felett (Fél óra hasalás :) )
Új ablaktörlő lapátok
És végül egy belső nagytakarítás!




Rendeltem egy kínai univerzális antennát. Színbe érkezett, így festeni nem kell. Antenna tetejére kell rátenni, egy 5mm-es csavarral bekötni a kábelt az antenna helyére. Ebben egy sima kábel van, de létezik olyan is amelyiknek nyáklap van a végén. SanyiJTD is rakott fel ilyen antennát, de nem feküdt fel mert nagyon íves az alja. Rányomta erősen de egy idő után középen elállt neki (kép3), elengedte a ragasztó. Én úgy oldottam meg, hogy síkba csiszoltam az alját. Főleg az elülső része volt ívesebb (kép4-7). Az alját gyakorlatilag teljesen síkra csiszoltam, csak egy pici ívet hagytam, ami a tetőnek is van (kép7). Így szépen felfeküdt,eltünt a rés. A kivágás peremét kiszélesítettem elől (kép2), mivel enyém Gps-es antenna így kicsit szélesebb. Mivel elég keskeny a pereme, egy kis ragasztóval megerősítettem két szélső peremét belülről (kép6). Feltettem rá a kétoldalas ragasztót (kép8). Beállítottam a pontos helyét, ragasztócsíkkal, bejelölve (kép9). Majd rögzítettem a kábel 5mm csavarral (kép10). Majd felragasztottam (kép11-12).
Élőbe jobban néz ki mint a képeken. Feldobja a kocsit.
Első tapasztalatok: kicsit gyengébb mint a gyári antenna. Azok az adok amik jól jöttek most is jól szólnak. Ami gyengébben jött adó annak hullámzik a vétele, vagy bejön vagy nem. Használom pár napig azt meglátom hogy marad-e.
Update: Lekerült 1 hét után, mert gyengének találtam.












Beszereztem egy gar. GT gurulót. Sajnos anno ami volt az eladásra került, mivel a 156 is elment egyszer a háztól. Lesz rajta meló, de mi ezt szeretjük. :P
45 pénz - 2 db 215/45R17 nyári és 2 db 225/45R17 télivel, természetesen ez lesz a nyári, szóval értelemszerűen a 2 téli megy a háztól.
