Blog
Az előző fém intercooler csövezés nem igazán nyert, mert a fém cső nem volt peremezve és nagyon sokszor szétlőte a cooler után. Ez már kezdett nagyon idegesítő lenni, ezért újra építettem az egészet. Import tuningról rendeltem meg az alapanyagokat ismét. 2db 20 cm-es 57mm átmérőjű alumínium peremezett csövet, és 3db 45fokos 57mm-es kék színű szilikon csövet. TurboWorks minden. Bilincsem volt itthon hozzá.



Végre volt időm a tavaly lefestett féknyergeket újra lefesteni, csak most sárga színűre, hogy jobban passzoljon a felnikupakhoz. Foliatec két komponensű festéket használtam, nagyon jó kis cucc.






Eljött az ideje a klíma feltöltésnek, mert már eléggé gyengén fújta a hideget, inkább langyos volt. Kapott egy ózonos fertőtlenítést is utána.

Kapott egy teljes gépi polírt, ami egy komplett autó gyurmázást, három rétegű polírt és egy gépi waxot takar 3M-es termékekkel.
A művelet 10 órát vett igénybe.




Másfél éve fotóztam a 146-omat ugyanitt, akkor született a Koszosan is szép. Most itt a párja. Ez is szép, és most még épp egész tiszta.



Ma rámérettem a klímára 500g-helyett csak 210g-volt benne-mondjuk ahhoz képest egész jól hűtött,most meg még jobban.
Előjött egy hiba is nem megy a klímahűtő ventilátor 1-es fokozata,biztos csak az ellenállás adta fel majd utánajárok......!
Időközben megtörtént az utánnajárás és valóban az előtét ellenállások voltak rosszak.Mindkettő!
A vizhőfoké és a klímáé is rossz,de mivel ilyet nem tudtam beszerezni így rövidre zártam mindkettőt most legalább kapcsol.
Nem fújt nem hűtött nem fűtött.
Klímás mondta cseréljem a pollen szűrőt nincs levegő áramlás.
Kicseréltem és lám meg van a gond forrása.
De még rosszul is volt benne....

