Blog
A francnak nézegeti az ember az autóhirdetéseket...
Egy berlini kereskedés hirdet egy Spidert:
- 2004/03 (ez szerintem 2003 lesz, mert 2004-ben már faceliftes van),
- 55e km (mint az új),
- aut. tető,
- 17"
- 22 kép,
- 6.970 Euro
Szebb, mint egy álom.
Megindul az agyam.
A Pók már a 20. életévében van, mi lenne ha elcserélném erre?
Írtam a cégnek, majd felhívtam őket. 14:00-ra kértek újra hívást, mert aki intézi nem volt benn.
Sikerült beszélnem vele. A fickónak nem ártana egy német nyelvkönyv. A beszéde alapján helyi erő, de a törökök szebben beszélnek németül. Alig értem, pedig a bajor tájszólás egész jól megy:
- a kocsi tényleg megvan,
- jelenleg nincs felkészítve az eladásra, mert csak akkor teszik ha van vevő,
- vezérlés csere, felkészítés műszakira és friss műszaki lenne a menü,
- telefonos hívásra nem kezdik el,
- ha odamegyek, megnézem, pacsizunk, akkor kb. 3-4 nap az egész,
- adnak export rendszámot is.
Kapják be.
Innentől nem érdekelt a dolog.
Mi a francot csináljak ott 3-4 napig, amíg elkészül az autó? Mi van, ha nem olyan, mint aminek hirdetik?
A baj az, hogy nagyon tetszik...




Ma megcsináltam a vezérlés cserét,végre túl vagyok rajta most végeztem(22 óra 10).
Igaz azt írtam korábban szervízben csináltatom,de nem volt türelmem kivárni őket így aztán magam megoldottam.Nem az első vezérlésem volt bár Alfán előtte még sosem csináltam.Cserélve lett még a vízpumpa és a fagyálló is.
...és a 546. napon eléré a számláló a 70.000 km-t...
A háromnapos túra keretében megtettünk 2.175 km-t és ellátogattunk több érdekes helyre.
A legtávolabbi pont Einbeck volt, ami pont 1.000 km-re van. A legismertebb talán Fulda városa.
A többit az izéé.... nem is tudom milyen blogban...












Elkészült a pár ülésoldal és a km óratakaró, alakulgat a beltér.
Olajsapka is helyére került.
/ Nem fólia nem VTN. /
Mörus Carbon Arte újabb darabjai.
Élőben beszélnek:-)









Tegnap este Zse_145 segítségével bekerült pár már elhasználódott/javításra szoruló alkatrész helyett egy csomó teljesen szuper állapotú egy bontott 145-ből.
Csomagtartó-teleszkópok
Leömlő-hővédő pajzs
Motorháztató-kitámasztó
Ablaktörlő motor
Csipogó-hangszórók (mindkét oldalon)
Két új Alfa Romeos rendszámtáblakeret
475,4 km-re tankoltam 59,06 l MOL 100-ast, ami 12,43 liter/100 km. Kb. 200 km autópálya és autóút, a többi város.

Előzmények:
- 2017 január:
"Hétvégén eléggé beijesztett a kocsi, 2.4 Q-tronic...
Úton Eger felé egyszer csak elkezdett villogni a kijelző, hogy a gearbox-szal baj van, Hill Holder, ASR, VDC meg egyéb dolgok "unavailable" és hogy menjek a szervizbe azonnal... rángatott is kicsit, meg az üzemanyagszint jelző is ugrált össze-vissza.
A váltó ezután már nem működött rendesen, nem váltott lentebb/fentebb. A fordulatszámot is össze-vissza mutatta... Leálltam, vártam kicsit, újraindítottam a kocsit és rendben volt minden újra kb 20-30 percig...
A visszaúton másnap (Eger-Debrecen) kb 50 km-ig tökéletes volt minden aztán megint elkezdte a dolgot, nyomtam vagy 3x leállítás-újraindítást, mire hazaértünk végre."
- Pár nappal később:
"Túrtam tegnap reggel a fórumot rendesen és többen számolnak be hasonló hibajelenségekről, mint amiket én autóm produkált, csak az én kocsimnál az automata váltó is bekrepált és nekem ez okozta a fő problémát a hazajutásban.
Többen írták, hogy miután megpiszkálták/megtisztították az injektor elektromos csatlakozóit, egyből eltűnt minden probléma. Nekem teljesen más volt a hibakód, mint a többieknek, de a problémák ugyanazok voltak. A csatikat megmozgattam, kontakt spray-vel befújkáltam és helyrejött azonnal minden."
Április vége felé sajnos újra előjött a probléma (mondjuk sejthető volt), szóval úgy döntöttem, hogy új csatlakozókat veszek. Néhány hétig használtam még a kocsit, mire megjöttek az új csatik, eközben néhányszor előjött a probléma, de a csatlakozók mozgatásával ideiglenesen helyre lehetett hozni a dolgokat. Amikor végre megjöttek a zsír új, gyári csatlakozók (5000 ft/db postaköltséggel), akkor WarbiRunner (Gyuri) kolléga segített a precíz felforrasztásban (profi cuccokkal), mert neki az a kisujjában van :)
Azóta minden tökéletes, szerintem így is fog maradni, mivel az új csatikkal sokkal egyenletesebben jár a motor, egyenletesebben gyorsul a kocsi gázadásra, szóval mindenképp kellett a csatik cseréje...
Fotón jelölve a szóban forgó csatlakozók (5 db), illetve az új csatlakozók még csomagolásban.


Aut hiszem ebben a hónapban sok törődést kapott már....
Bal első felső lengőkar feladta a harcot, miért is ne a turbócsere utáni héten, nehogy jól érezzem magam. Párban cserélve a jobb oldalival együtt, remélem most megnyugszik...
Klíma ki lett fertőtlenítve, szervízben. Nem volt büdös, de a betegségek megelőzése érdekében..