Blog
Megfutottam a második kört is a vízhőfok jeladó fals érték mutatásával kapcsolatban. Ahogy kezdődött:
Motor egyszer csak (semmi konkrét helyzet) rángat, majd kivillant a sárgalámpa és go to dealer. Legutóbb vezetékek ki lettek mérve nincs szakadás kontakt spray megoldotta a dolgot amíg haza nem értem ugyan is akkor újra előjött. Két hét múlva vissza a szervizbe, most a termosztáton lévő csatlakozó lett kicserélve, egyenlőre működik nem volt sárga lámpa, pedig leautókáztam KUL találkozóra, remélem már rendben lesz.
Vízhőfok egyébként tökéletes 86 fok volt végig amíg számtógéppel rácsatlakozva kocsikáztunk.

Kéne egy jó ragasztó.
Eszembe jutott, hogy a Giulietta rendszáma is harmadikra sikerült. Ismerve magamat szétnéztem a fényképek közt. Meg is találtam, hogy mivel ragasztottam fel. (1. kép)
Mivel ma boltjárós nap volt, bementünk a Forstinger-be és lőn! Volt nekik!
Hazaérve fel is ragasztottam, ahogy anno a Giuliettát. Először simára csiszoltam a tartót, zsírtalanítottam féktisztítóval, a ragasztóval kapott kendővel (durva higító szaga volt) letöröltem mindent. Először a műanyagra nyomtam rá, aztán ment fel a tábla. Hajszárítóval vagy fél órát melengettem, majd szivaccsal kitámasztottam.
update 2017.09.17
Még fenn van :-)
A nagy hidegre való tekintettel még egyszer átmelegítettem hajszárítóval.





AliExpressről rendeltem 70mm átmérőjő Led univerzális fényszórókat.
A régi lekopott, bemattult ködösöket hőlégfúvóval átmelegítettem, szikével óvatosan körbe vágtam és darabokra szedtem. A vetítő részbe szépen beleillett a 70mm LED.
Beágyaztam neki fekete parketta tömítő szilikonnal majd a front oldalon is körbe szilikonoztam. A gyári üveget szépen megtisztítottam és ugyanezzel a szilikonnal a helyére ragasztottam.



Felpuhult a kuplungom, és néha megcsúszott nagy terhelésnél..
Cserélni kellett a szerkezetet, a kettős tömegűt, a főtengely szimeringet akkor már illik, és a főmunkahenger is elengedte magát. Mint kiderült a boncolásnál eltört a szerkezet.
Néha égve maradt a kézifék visszajelző. A tartály tetején levő jeladó volt rossz. fékolajcsere 195.000 Km
Elszökött a klímagáz, mert kilyukadt a klíma cső, mivel letört a hűtőtartó egyik fele....
Cserélni kellett a hűtőtartó konzolt és a coolertartót is mert megette őket az idő.
Cső csere,klímatöltés. Kaptam egy követ a jobb elejére, ezért a lámpa is cserére érett, azóta jobban látok sötétben :)
Hátul cserélve lett a 2 nagy G szem és a csonka állványban levő kicsik is.
193,000Km
A sokküllős 17-es felnik sosem tetszettek igazán, az idei télre szántam el magam, hogy kicserélem a szettet egy 18-asra. Találtam is jóárasítva egy garnitúra zsírúj fetete 18-as Ronal-t (Ronal R56 8x18 ET35). Remélem minden rendben lesz és el fog szépen férni, eddig jól alakul a dolog.
Szintén hosszas agyalás után Nexen Winguard Sport 235/45R18-as téligumikat választottam, a Gumik.hu-ról. GT Cartárs készített piros matricákat a kupakokra.
A 17-es garnitúra Dömpihez fog kerülni.
A Kálvária úton, a Kiss-Gumi-nál szereltettem össze.


