Blog
Mit ad isten, ez is ebben a honapban lett muszakis,mint a GTV. Remek 2 autot vizsgaztatni mondanom sem kell. 🤣
Minden rendben ment, az auto kivalo allapotnak orvend. 😊
Km : 253941 (Miota megy a GTV , joval kevesebbet hasznalom)






Szerdán kezdtem el a "készítsük fel műszakira" műveletet. Sok javítanivaló nem volt, folyamatos a karbantartás :-) . Amit cserélni kellett az a két első stabpálca -már nagyon kopogtak - TRW ment bele. A balos rendszámvilágítást kellett javítani, ami kiderült hogy csak kontaktos. A legnagyobb meló a vonóhorog felszerelése volt. Ezzel kezdtem szerdán. Nagy segítség volt Dömpi (il dottore) blogja, így nagy meglepetés nem ért. Én is a Bosal mellett döntöttem, csak az enyém nem szerelhető. Az összes csavarozási pontot méregetni kell, nincs előre jelölve. A leírás viszont tartalmazza. Nem annyira nagy munka a felszerelés, inkább időigényes. Hátsó lámpák ki, lökös le, kipufogó hővédő le. én kiszereltem a kárpitozást is, mert ott kell furkálódni. A hővédőből ki kell vágni egy darabot hogy elférjen a horog. Sajnos a lököst is meg kell vágni kicsit, összerakva szerencsére nem feltűnő. Csütörtökre maradt a két stabpálca, meg az elektromos bekötés. A pálcák leszerelése természetesen nem volt egyszerű, de egy jópofa csőfogó segített. A kábelezés kicsit megizzasztott, de az is a helyére került. Így pénteken sikeres műszaki vizsgát tett a paripa.
Km: ~314000





Mindössze egy hónap várakozás után meg is kaptam a rendszámom... Köszi bolgár MFA! :)
Szeptember 11-re van bejelentve a zöld szépség nagy szervizre, addig még pihen.
Kicseréltem a vez. módosítót, újjászületett a motor. Nagyon finom a kezdeti csattogás elmúlása után, amit feltételezhetően egy felragadt hidrotőke okozhatott.
Vezérműtengelyek állapota, mintha újak lennének. Szebb mint PAZ-é.
Album...
Elkészültek Rendes József által a váltó kézifék szoknyák a Gt-be és párom 147-jébe is, gyors el is foglalták a helyüket. A kb fél éve vásárolt Bosch ablaktörlő lapátok meg is adták magukat, raktam fel Valeot. A fehér óracsoportot kicseréltem feketére, ha már minden fekete-piros. Remélhetőleg látja a comp igy egy proxxy rendezés után eltűnik majd a km villogás ami így 18 ezerrel kevesebb lett. A teljes képhez még egy piros-fekete bőr belső kellene.


A kocsiban lévő fejegység érintőkepernyőjének fele nem reagált, igy meg hasznavehetetlen volt,így csere. A régi új fej egy clarion nx501eav mindenttudó készülék.

Pár hónap várakozás után le tudtam menni Pécsre Attilához aki javította volna nerót.Megnézte a rossom és inkább nemet mondot a projecre🙄.Nem azért mert annyira ratyi csak a rozsdásodókkal már nem akarnak dolgozni.Most már Szekszárdon várja a sorsát😏.

Már lassan egy éve történt,de sem időm sem energiám nem volt blogot írni... A storyt a mellékelt screenshot-okon illetve linken olvashatjátok, hozzá tartozik hogy az övem nem volt bekötve...
A rendőrségtől semmilyen papírt nem kaptam(az öv miatti csekken kívül) azóta sem,így természetesen a biztosító sem fizetett semmit...
link






Nyitott tetővel elindultunk a Balcsira. Odaérve felcsuktam a tetőt, de közben egy rugó és egy tengely esett ki belőle az asszony ölébe. Aztán feltűnt hogy nem tudja beakasztani a kampót a szélvédőbe, mert nincs meg...
Hazaérve hamar megtaláltam a kampót a tetőt tároló rekeszben.
Gondoltam a másik oldal alapján összerakom, de ott meglepetés ért. Már egy csavar van benne, tehát valamikor a korábbi tulajnál az is szétesett.
Végül sikerült visszarakni. A tengely vége egy ricnis résszel van belepréselve a fémbe. Az engedte el magát, de még tart.
Esztergáltatni kell bele mindkét oldalra egy csapot a télen.








