Blog
- 2 Pók
- 2 fülig érő szájú tulaj
- 4 ajtó
- 8 henger
- 16 gyertya
- 32 szelep
- 300 LE
- 220 liter csomagtér
:-)











Új első fényszórók... a régiek már nagyon homályosak voltak.
Reggel elindultam Nyíregyházára bontókat vadászni, hogy esetleg találok valahol egy magasság állító motort, mivel nekem a balos nem ment... A harmadik helyen kaptam egy 145 komplett lámpát 5.000-ért. Na mondom irány haza, közben egy gyors kocsimosás, aztán szerelés. Szétszedtem a lámpát kiszedtem a motort, na mondom megpróbálom összerakni, mert sikerült ebayről rendelni ilyen foncsor tartó műanyagokat, ha jó lesz, akkor ez megy vissza bele... Sajnos nem passzolt bele csak az egyik. Le a kocsihoz lámpa ki, motor ki, új motor be, és láss csodát meg se nyikkan... Kábelek átnézése, így szemre semmi. Kis lámpás kütyü a szomszédtól, hát igen, nincs benne áram. Kábel lebont, el volt szakadva a test. Gyors javítás és lőn működik az állító motor. Most így bejártam a fél várost, kiadtam a pénzt, és még van egy "rossz" lámpám is, de azt még meg fogom csinálni!




a klíma a mai napon újra működik, klímakompressor és hűtőcsere oldotta meg a problémát
nyikorgó hangja volt, ezért cserélve lett a szíj...
a görgők, rugósfeszítő, főtengelyszíjtárcsa és generátor szabadonfutó jó viszont
Féltengely cserekor észrevettem, h az alsó lengők szilentjei kivannak gondoltam akkor egyben cserélem nem szórakozok szilentcserékkel mert utána a gömbfej miatt idő kérdése és úgyis cserélni kell majd őket... Ha már ott voltam cseréltem lengéscsillapítókat is... Hangtalanul eszi az úthibákat. Lengőkarok TRWk csillapítók magnetti marellik

Km óra állás: 64.788 km
Együtt megtett út: 9.288 km
Együtt töltött idő: 326 nap
Tankolt üzemanyag: 789,43 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,88 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,95 Ft/km
Napi átlagos futás: 28,49 km/nap
Összes költség: 312,52 Ft/ km