Blog
A "gyakorló" motoron kipróbáltam a szerzeményt..
A keret ahhoz kell hogy a fúrógép tokmánya megakadjon és ne tudjam túltolni a főtengelyre. Még lehet lejjebb állítani mert az alsó 2 cm-t nem éri el.
A második kép a még tisztítatlan, a 3-4 a már tisztított felület.
A nyomok jól láthatóak.
Már csak az "előtolást" kell kiszámolni és metronómmal beállítani hogy kiadja a kívánt crosshatch értéket.
Mi is ez a cucc




-Olaj XADO 10W60
-Olajszűrő
- ablakmosó csövek tisztítása
Bal hátsó féken berohadt a csúszka, ez cserélve , valamint 2 oldalt új tárcsa + betét.
Esedékes volt már a motorolaj csere is. Motul 10w60.
Remélhetőleg az utolsó alkatrész amit a hátsó futómű felújítása kapcsán kellett megvennem :) A szilentes rám szólt, hogy az alsó lengőkarok egyik felében nem szilent van, így azt külön meg kell venni, úgy tudja berakni. Némi utánajárást igényelt a dolog , ugyanis valamiért az Unix GTV-hez nem hozza, de például 190es Mercihez igen, pedig egy azon alkatrészről van szó, és mindkét típushoz jó. Na de mindegy is, a lényeg a lényeg, hogy van, és kapható :)


184400 km - Műszaki vizsga, amire nem kellett csinálni semmit tulajdonképpen. Ettől függetlenül az első féktárcsák és betétek cserélődtek, mert nyikorogtak, ami nagyon idegesített. Az új egy Bosch-Bosch kombó. Szerelő javasolta, kíváncsi leszek, hogy fog beválni. Kapott gyári első emblémát, néhány olasz anyukája biztos csuklott a szerelő elmondása szerint... Leszedni sem volt könnyű a régit, de az új felszerelése sem volt könnyebb, pedig csak 3 anya az egész 🤭🤣
A túlméretes olajcsavar miatt már több periódus óta csak én cserélhettem az olajat, tehát érett már a csere. Egy faverem-keretre felült a kipufogó áhidalója, ami felnyomta a teknőt, így az megrepedt a hajlatban. Az fehérvári Metronál lévő benzinkút sávjában valami aknafedélen zökkent a futómű, az eredmény szinte folyó olaj.
Hosszas vadászat után lett egy repedetlen teknő, így ismét járóképes. Az ünnepi alkalomból hűtővízcső-csere is befigyelt.
Bennmaradt a pedál, főhengercsere.
A vadkár után a kapott cserelámpák közül a jobb indexbúra lepattant. Na, most megkapta az újat, korabban rendeltem már, akkor a balosat küldték, így van egy talonba.

Sikerült vennem egy 3,0 V6 motort jó áron. Felújítás után bekerül majd az autóba.
A motorral együtt kaptam rengeteg cuccot is, amiből nekem nem mindenre lesz szükségem. Ahogy a képen is látható rajta van az összes segédberendezés. Megkaptam még a hozzá tartozó kipufogó egy részét lambda szondával, egy ABS aggregátot fékrásegítővel, motortér kábelköteget, motorvezérlőt kulcsokkal, km órával, hűtőt ventilátorral, plusz olajhűtőt,motortartó bakot, féltengelynek azt a részét ami a váltótól a motor mögött van, még egy hátsó lámpát is. Mivel az egész cucc egy 166-osból származik,ezért én sajnos sok hasznát nem veszem.
Motor: 50.000 HUF
Szállítás: 10.000 HUF (eladó elhozta nekem)




