Blog
Mielőtt beépítem a Bilstein B14 -et előtte ki kellett cserélnem a hátsó toronyszilenteket, mert mindkettő el volt válva középen. Szerencsére az elsőket nem sokkal a kiszedés előtt cserélhették, mert szinte új állapotúak. Oda egyébként csak a gyári új lenne jó, az utángyártott nem, de ezt most megspóroltam. A hátsókat viszont kaptam az autóval, mert az előző gazdája már megvette. Akron Malo gyártmányúak.



2021.06.30.-án Olaszliszkáról hazafelé bejött a motorhiba jelzés. Másnap elvittem Alsóvadászra, kiolvasták, változó geometriájú turbó hiba. Adott a szerelő egy flakon üzemanyagrendszer tisztítót ( P2101 CRDSC ) Ezt egy budapesti út előtt beletöltöttem.
Budapestről hazafelé, 07.12.-én berepedt a szélvédőm.
Alsóvadászon egy tizes volt a kiolvasás, és a tisztító.
Nem úgy kezeltem a kerámiabevonatot, ahogy azt kellett volna ( önkiszolgáló mosó törlés nélkül, nem megfelelő szereket, eszközöket használó kézi autómosó), így beleégett a vízkő, amit nem esett jól nézni, így kerestem egy megfelelő szakembert. Márton Jánosra esett a választásom ( csak ajánlani tudom, ha valaki kéri a számát, írjon nyugodtan) , aki 3 nap alatt megajándékozott egy új autóval. Polír, kerámia, bőrápolás. Nagyon elégedett vagyok vele, szerintem még soha nem volt ilyen szép! :)







- 2db Bosch 0 258 007 156 lambdaszonda csere (szabályzó szonda katalizátor előtt)
- Hátsó keresztlengőkar cserék 4db
Minimális mennyiségű víz fogyott a tartályból. Csöpögés nem látszott sehol. Úgyis eredeti volt még a hűtő, ezért kicseréltük. Nem volt kár érte, mert látszottak már a szivárgás nyomai. Mivel a lökhárítót le kellett szerelni, így a gyári, új lámpák is bekerültek.
A hűtőventilátor szétszedve, takarítva, zsírozva.
Következő projekt a hátsó futómű rendberakás, tanktartók cseréje.






Lengéscsillapitók felső része festés
Bal hátsó lengőkar javítás
Bal hátsó gumi fékcső csere
Bal első övpárna csere újra
Jobb hátsó ív festés javítás
Hátsó lökös festés javítás (ezek csak ideiglenes színek)
Gyári embléma előre, utángyártott hátra
Két hátsó ajtókárpit csere
Tetőkárpit tisztítás












Kipufogó vissza került. Előre új tömítés.
Gyári első embléma csere, hátulra utángyártott.
Vezető és utasoldali légzsák vezérlő és kábel köteg csere.
Egyenlőre hibamentes az autó, a légzsák szuper, de lehet a motorvezérlőt cserélni kell majd. Ventilátor első fokozatát nem kapcsolja és ha minden igaz ott hibázik a dolog. Kettes fokozatot kapcsolja és el is megy hibára vele. Itt a közelben egy alfás ismerős segített felderíteni a hibát ennek is és a légzsáknak is + a 3db legtömeg mérőből kiderült melyik a jó amire nem hoz hibát. Közel 5 órát játszottunk vele este. Én nem tudok csatlakozni a laptopommal a hiba olvasásra egyenlőre, így hát jól jött hogy itt volt a közelben olyan aki tud. Nagyon sokat segített, talán egyszer összeáll a dolog és kész lesz ezen a téren is :)








0
602
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV