Blog
2009-ben pont ezen a napon vettem át a GT-t. Azt hiszem két év után érdemes egy kis számvetést csinálni :)
Az átlagosnál kicsit kevesebbet használtam, eddig összesen 38 ezer kilométer van benne. Ebből kb. 10-15 ezer volt az igazi élményautózás. A Giro-s találkozók, a Selénia Rallyk, és a horvátországi utak. Ezen a jövőben változtatni kell, mégtöbb kanyarra van szüksége Blankának!
A két év alatt szépen lassan elérte a végleges megjelenését az autó. Kapott télire sokküllős, egyedi 17-es felniket, fekete tetőt, lecseréltem a nyári Q2-es felniket grafitszínű sokküllősre, QV-lóherék kerültek az első sárvédőkre, majd a hátsó csomagtartóra felkerült egy Zender szárny. Sikerült így eléggé egyedivé varázsolni az autót.
Ennél több külső módosítást nem tervezek már, ez így már pont elég sportos, és feltűnő. Nem lesz mindkét oldalon kipufogó, nem lesz fólia az ablakokon, itt szépen megállunk! :D
A születésnapi ajándéka egyébként egy bőrápolás és egy alumínium tanksapka lesz :)








Beléptem a direktszűrő használok táborába...
Félelmetes. :)
176341km
175128km
Bal féltengely csere+kuplung szett.
3k féltengely (bontott)
30k kuplungszett
10k support
Ma lezajlott a soros műszaki vizsga :))
Hazaindulván a Fertő-tótól,beiktattunk egy vártúrát,amelynek csak az egyik fele sikerült :
Lánzsér várát néztük meg,ami hatalmas nagy volt,valamikor az Esterházyaké volt és sohasem ostromolta senki,mert lehetetlen lett volna elfoglalni,viszont a villámcsapás s tűz az megtette a magáét. A bejáratnál pompás büfé működött,mosolygós lánnyal,és volt magyar nyelvű étlapja is,úgyhogy megreggeliztünk(délben)és megkávéztunk :)
A kőszegi vár lett volna a következő látnivaló de az zárva volt. Mint megtudtuk,már egy éve bezárták és úgy volt,hogy felújítják de magyar szokás szerint még hozzá sem kezdtek.
Ráadásul a főtér is teljesen fel volt túrva,úgyhogy elmentünk Kőszegszerdahelyre,ahol pompás vízi malom látható:))












Nekiestem ma a középső boxomnak. Elejében simán ment a dolog, majd kezdett necces lenni a szitu. Ugyanis a kézifék elég keményre van állítva, így nemtudtam kellőképpen felhúzni. Ezért a spanoló csavarján engedtem picit és így végül sikerült leemelnem a középboxot. Egyenlőre az anyósülésre raktam, mivel a gázrendszer kapcsolója arra van építve és nem merek előzetes érdeklődés nélkül babrálni körülöte. Igaz van neki saját konnektorja, de egyenlőre, míg nincs meg a kellő infó, nem merem széthúzni. Nagynagy örömömre megvannak a kartámasz tartókonzoljának felfogatási pontjai :) Következő lépés a megfelelő csavarok felhajtása...folyt. köv.
Új infó: 99%, hogy nem lesz gebasz, ha kivett kulcsnál lekötöm a gáz kapcsolóját, majd visszadugom...szorítsatok :)
2011. 06. 29. - Sikeresen kiszedve a régi box, gázkapcsoló dolgozik :)



