Blog
Az úgy indult, hogy legurultam cirka 40 km-t, hogy elvigyem geometriára az autót.... már a kezdet is rossz volt, mikor a csávó nem tudta, hogy merre a rükverc.... na mindegy, megmutattam neki... felállt az emelőre, kiemelte jó magasan... örömmel láttam, hogy a gyári alvázvédő csak itt-ott van megkopva, de azért még tél előtt lefújom.
Nos, egy ilyen párbeszéd zajlott le köztem és a szerelő között:
- Ez az a lézeres módszer?
- Nem, ez csak zsinóros.
- Biztos az is jó...
- Ebben milyen motor van? Biztosan jól mehet, jók a fékek is....
- 2.0 TS (+ paraméterek)
- Most látom, ez "sok" lengőkaros,
- Igen, alsó - felső...
- Arra nincs gépünk, elnézést.
(pedig milyen jól indult)
Klímát is akartam töltetni, de a faszi azt mondta h 50 € (kb. 13 000 Ft), így azt kihagytam náluk.
folyt. köv.



Sajna egy kicsit megadta magát a cső a hátsó dob és a csatlakozója között.
Végre eljutottam diagnosztikára, tőlem kb 300 méterre ráadásul! Többen is írták és mondták, hogy főtengely jeladó hibája miatt nem indul melegen a motor, és az utóbbi időben már menet közben is leállt.
A csere, azaz hétfő óta nem volt vele gond, viszont a légtömeg mérő is irreális adatot szolgáltat, így hamarosan az is cserés lesz.
Ami még aggasztó lehet, hogy kb 2500 km alatt elment vagy 2 L olaj, de semmi füst, max130 felett és folyást sem láttunk.
Végre valahára belekerült az ugrálós gyári fejegység helyére egy loudlink egység és egy új Dunlop gumiszőnyeg szett. Remélem ez végre nem eszi meg az összes bőr cipőm sarkát...

Ma megérkezett a négy Sportrac 3, és egy jó órával később már azokon gurult az autó. Végülis még csak július vége van. :)
A szervizben viszon kiderült, hogy időszerű lenne kicserélni a felső lengőkarokat és az első lengéscsillapítókat. Újabb két tétel a "minél előbb elintézni" listán.
..egy M4 'Alfa Romeo 2' Limited Edition (998db) Gelati fagyiskocsi (1:43, from 1965) páromtól. (ebben a hidegben?:S:) (0721), egy Alfa Romeo gobelin embléma anyumtól :) (0723), egy, az alfámat ábrázoló torta :) (0723) és egy Alfa Romeo 147 'rendszám' HoZee-éktól :) (0724) ja, és valószínűleg kiégett a jobboldali helyzetjelzőm (0721).. :S








Történt az ur esztendejének neves évében ,h szétdölt a motorom.Nos a diagnozis még várat magára ,de én már elvonási tünetekkel küzdök!!EZen dolgot megelégelve ujra nekiállok összerakni a motoromat.
-Hengfej rendbetéve
-Blokk kb130e km ert futott Jatátol eredö
-Turbo labirint gyürük cseréje(Sajbor Motorsport)
-Race csucsok(By Kukta)
-tömitések,olaj stb Elaforg ill Erhard!
-Motor össze (S Béla?))
-Motor ki -be (Jomagam)
Horvátország oda vissza kb 1400 km.Hibátlan működés köszönet Szabó Pistinek,A MOMO bőr ülés nagyon kényelmes nem volt fárasztó a vezetés.Fogyasztás 7,6,megpakolva szerintem nem rossz,de mint tudjuk az Alfa esetén nem a kis fogyasztás a cél.Tájékozódásként jó tudni.