Blog

>> SzervizSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-07-22

Az úgy indult, hogy legurultam cirka 40 km-t, hogy elvigyem geometriára az autót.... már a kezdet is rossz volt, mikor a csávó nem tudta, hogy merre a rükverc.... na mindegy, megmutattam neki... felállt az emelőre, kiemelte jó magasan... örömmel láttam, hogy a gyári alvázvédő csak itt-ott van megkopva, de azért még tél előtt lefújom.
Nos, egy ilyen párbeszéd zajlott le köztem és a szerelő között:
- Ez az a lézeres módszer?
- Nem, ez csak zsinóros.
- Biztos az is jó...
- Ebben milyen motor van? Biztosan jól mehet, jók a fékek is....
- 2.0 TS (+ paraméterek)
- Most látom, ez "sok" lengőkaros,
- Igen, alsó - felső...
- Arra nincs gépünk, elnézést.


(pedig milyen jól indult)

Klímát is akartam töltetni, de a faszi azt mondta h 50 € (kb. 13 000 Ft), így azt kihagytam náluk.

folyt. köv.

 
>> Szervizmoloch156 // Alfa 156 sedan // 2011-07-08

Sajna egy kicsit megadta magát a cső a hátsó dob és a csatlakozója között.

 
>> Eseménymoloch156 // Alfa 156 sedan // 2011-05-28

Kicsit esősre sikerült de szerintem így is jó hangulat uralkodott az erődben.

 
>> Szervizttamas156 // Alfa 156 1.6 TS 16V // 2011-07-21

Végre eljutottam diagnosztikára, tőlem kb 300 méterre ráadásul! Többen is írták és mondták, hogy főtengely jeladó hibája miatt nem indul melegen a motor, és az utóbbi időben már menet közben is leállt.
A csere, azaz hétfő óta nem volt vele gond, viszont a légtömeg mérő is irreális adatot szolgáltat, így hamarosan az is cserés lesz.
Ami még aggasztó lehet, hogy kb 2500 km alatt elment vagy 2 L olaj, de semmi füst, max130 felett és folyást sem láttunk.

 
>> Tuning és extraTnorbi // Alfa 166 2.5 V6 // 2011-10-05

Végre valahára belekerült az ugrálós gyári fejegység helyére egy loudlink egység és egy új Dunlop gumiszőnyeg szett. Remélem ez végre nem eszi meg az összes bőr cipőm sarkát...

 
>> SzervizTnorbi // Alfa 166 2.5 V6 // 2011-10-05

241.000 nél olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.

 
>> EgyébAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-07-21

Ma megérkezett a négy Sportrac 3, és egy jó órával később már azokon gurult az autó. Végülis még csak július vége van. :)

A szervizben viszon kiderült, hogy időszerű lenne kicserélni a felső lengőkarokat és az első lengéscsillapítókat. Újabb két tétel a "minél előbb elintézni" listán.

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-07-24

..egy M4 'Alfa Romeo 2' Limited Edition (998db) Gelati fagyiskocsi (1:43, from 1965) páromtól. (ebben a hidegben?:S:) (0721), egy Alfa Romeo gobelin embléma anyumtól :) (0723), egy, az alfámat ábrázoló torta :) (0723) és egy Alfa Romeo 147 'rendszám' HoZee-éktól :) (0724) ja, és valószínűleg kiégett a jobboldali helyzetjelzőm (0721).. :S

>> SzervizGoodboy // Alfa 156 2.4 jééétéédéé // 2011-07-21

Történt az ur esztendejének neves évében ,h szétdölt a motorom.Nos a diagnozis még várat magára ,de én már elvonási tünetekkel küzdök!!EZen dolgot megelégelve ujra nekiállok összerakni a motoromat.
-Hengfej rendbetéve
-Blokk kb130e km ert futott Jatátol eredö
-Turbo labirint gyürük cseréje(Sajbor Motorsport)
-Race csucsok(By Kukta)
-tömitések,olaj stb Elaforg ill Erhard!
-Motor össze (S Béla?))
-Motor ki -be (Jomagam)

 
>> EseményGabi159 // Alfa 156 SW // 2011-07-21

Horvátország oda vissza kb 1400 km.Hibátlan működés köszönet Szabó Pistinek,A MOMO bőr ülés nagyon kényelmes nem volt fárasztó a vezetés.Fogyasztás 7,6,megpakolva szerintem nem rossz,de mint tudjuk az Alfa esetén nem a kis fogyasztás a cél.Tájékozódásként jó tudni.