Blog
Kicsit "in medias res" leszek, nem mesélek arról, hogy került hozzám az autó, hogy mennyi rohangászás volt magyar rendszámot tenni rá, hogy milyen állapotban volt amikor hozzám került.
Inkább ott kezdem, hogy tegnap este kaptam végre kézhez a kis piroskát a fényezőtől.
Másfél hét várakozás után öröm volt ránézni az autóra! Az ütött kopott állapot már csak rossz emlék, a nehezén túl vagyunk. 2 hét múlva a felnik lesznek soron, ők is újra tiszta fehérben fognak pompázni.
Már csak azt kell kitalálnunk hogy a másfél hetes, újonnan vásárolt rádió vajon magától füstölt el (szó szerint füst jött ki a pendrive és az SD kártya helyén), vagy esetleg a kábelek rosszak.
100e km-es platina gyertyák, illetve a kicsi gyertyákra bontott pipa (by Phon, thx)
El volt törve a teteje, valaki nekieshetett valahol... :(
Voltam tegnap Tatán, hoztam egykét lim-lomot az autóhoz. Vettem egy színhelyes, hibátlan gyári sárvédőt az utángyártott vacak helyére, hamarosan fel is rakatom. Hoztam még egy frissen újrabőrözött kormányt (a kétféle bőrrel bevont változatú), valamit egy hibátlan légszűrőházat is, mert az enyémnek mostanra már az összes füle letört, a csavarok se mind fognak már. Plusz rendeltem a szalonban két gyári kézifékkötelet, ezt ma rakjuk be. Kíváncsi vagyok ez kibír e egy telet. Az utángyártott az 1 hónapig volt jó, még néhányig tűrhető, azóta meg csak két berohadt használhatatlan drót...
Elvitték. Kiskunfélegyházára került egy másik 33 mellé. Remélem jó kezekbe került.
Sajnos leszakadt a bal hátsó lengéscsillapítóm. Szerencsére a gumiban nem keletkezett kár. Most új alkatrészre várunk




Megjöttek az első alkatrészek a kocsihoz ( az olajcsere már rég meg volt, persze Selenia).
Nem volt olcsó, de muszáj helyretenni az ilyen dolgokat! Az alkatrészekért köszönet az Alba-nak.
Na szóval, két első alsó TRW lengőkar, két hátsó Zimmermann féktárcsa, Textar fékbetétek, bal és jobb oldali hátsó hátsó keresztmerevítő, 2 db hátsó féknyeregjavító készlet, és egy porvédő gumiharang a jobb féltengelyre.
A költségekben a szerelő díja is benne van, ami 19.000 Ft volt.


Hiába a télen-nyáron garázsba tartás, kb. 2 hete már elég nehezen indult hidegen a gép, jobbnak láttam még addig cserélni az akkumulátort míg valahol cserben nem hagy.
Úgy gondolom így is nagyon jól bírta a gyári...3 hónap híjján 6 év :)
Most egy 74 Ah-ra esett választás (a gyári csak 60-as volt), Bosch szalagról "nónémesítve" és jóárasítva, 2 év garival :)
Megvolt a hatvanezres szerviz: teljes vezérlés, olaj, szűrők. Plusz első két felső lengőkar is cserélve lett... hidegebb időben nyüszögött kicsit. A diagnoszika és átvizsgálás minden mást renben talált, reméljük ez még sok tízezer kilométeren így marad :-)
A gyors, precíz munkáért pedig köszönet az Alfa-Szatmárinak.
Kapott JOLánka egy pár HEKO légterelőt az első ablakra , hogy a gyerekeknek ne vágjon be hátra a szél annyira!
már régota tervbe vettem hogy elmegyek erre a találkozora mivel nekem mindig nagyon tetszett ez a környék igy a rosz idö ellenére is elindultunk és nem bántuk meg talán ez volt életem eddigi legjobb találkozoja.fantasztikus hangulat beszélgetések örült jo fejek szoval nagyon jo csapat jött össze és az alkoholnak is hála nagyon jo kis tali kerekedett.az esküvő meg csak hab volt a tortán mindenki meghatodva csodálta az ifju párt.szoval ezt a találkozot sosem fogom kihagyni ha tehetem mindig megyek. : )






