Blog
Elég gyorsan, röpke 7 hónap alatt belekerült az első tízezer mire észrevettem és félrehúzódtam már sajna át is fordult a számláló:-(
A "nagylány" kinőtte a gyerekbetegségeit remélem ez így is marad az elkövetkező sok 10 ezer kilométeren át!

Fogtam egy kis matt fekete festéket, majd varázsoltam :) az egész egy optikai tuning része, már csak a fekete lámpák kellenek (ami rajta van a kívánságlistán)


Ma Sanyival szétszedtük a tükröket. Az övéit is. Már nagyon régóta zavart, hogy lepattogott a festék a tükrök azon részeiről, amik ráhasalnak az A oszlopokra. Lecsiszoltuk durvább és finomabb papírral, és kapott több rétegben matt fekete festéket. Szép lett.




2011.07.23-án 5 napi munka után kész lett az autó.
Javításra szorultak a küszöb spoilerek, mert letört belőlük egy-egy darab hátulról, és már kezdtek leválni. Kipótolták a hiányzó darabokat és lefényezték az egészet.
Az első lökös kettérepedt alul hála egy padkának, így azt is meghegesztették és kapott egy teli fényt.
A tetősínek elég csúnyán elkezdtek kopni, így lefényezték mind a kettőt.
A csomagtartó jobb teleszkópja teljesen kijött a helyéről, így azt vissza kellett hegeszteni.
A bal hátsó ajtón lévő meghúzást sajnos polírral nem tudták kiszedni, ugyan halványodott, de nem tűnt el teljesen, így az ajtót telibe kell fényezni.





Az eső miatt (nincs garázs) ma nem sok mindent tudtam csinálni, így a pár napja szerzett pótféklámpa belsejét festettem át. Kissé kopott volt, sok helyen le volt jőve róla a festék.



Egy nagyobb gyorsításnál a kuplung megadta magát.
Kuplung+szerkezet csere Valeo-ra + váltóolaj (Tutela ZC 75 Synth) + fékolaj (DOT4) csere egyúttal.
Olyan lett a váltó mint az álom, valószínűleg nem volt a helyzet magaslatán az olaj, vagy nem belevaló volt.
(BMW-s ismerős kipróbálta, és elismerően bólogatott, hogy milyen jó a váltója... azthiszem ennél nagyobb dícséretet nehezen kaphat :)

Érdekes mód a hátsó alsó lengőkarok belső csuklója gumiszilent volt, amit kapott bontottat abban már GL szem.
Ma felkerült a bal oldali hátsó kárpit. Azért csak a bal, mert sajnos tegnap a másikat ott felejtettem :( Majd jövő héten megkapom, de így most kétszer kell kiszednem az ülést a berakásához.
Annyira nem bonyolult, csak sokáig tart. A hátsó ülés alsó része lehajt, aztán a támlát ki kell szedni és akkor kényelmesen le-föl lehet rakni az oldalkárpitot.





Felkerültek az új ajtókárpitok és a kalaptartó két oldali konzoljai.
A műanyag patentokkal nem könnyű az élet, megküzdöttem vele, hogy mindet sikerültjön sérülésmentesen kiszedni és átrakni az újba.
Ha pedig már szét voltak szedve az ajtók, akkor a belső rész kapott egy wax alapú konzerváló bevonatot.






